Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ruchet schreef:daniella74 schreef:Heeft iemand de Karandasj x Madison van Greve zien springen en was het echt terecht dat de hengst de kooi uit moest?
Ha ha, daar weet ik nu een erg leuk verhaaltje over![]()

Suzanne F. schreef:Ik heb geen verstand van springen hoor maar hoe kan je een paard nou zo prepareren dat hij zo gaat springen dan? En dan nog, dan blijft hij dat toch niet doen? Of doet hij dat op een later tijdstip dan ook nog?
rockey schreef:Suzanne F. schreef:Ik heb geen verstand van springen hoor maar hoe kan je een paard nou zo prepareren dat hij zo gaat springen dan? En dan nog, dan blijft hij dat toch niet doen? Of doet hij dat op een later tijdstip dan ook nog?
boven de sprong de balk zo hard tegen de benen aan gooien dat ze wel heel voorzichtig worden...![]()
Pletje123 schreef:Er staat een foto van de Karandasj in de Hoefslag. Daarop zie je duidelijk dat hij bijna op de kop gaat..
eilander schreef:Die geprepereerden komen ook echt wel bovendrijven in het verrichtingsonderzoek en knikker je ze er daar toch uit!
Ik vind ook eigenlijk wel dat ie een kans verdiende.
De eigenaar wordt uit zichzelf gestraft door de kosten die die maakt in het onderzoek wanneer hij er daar uitgezet wordt.
Pletje123 schreef:Er staat een foto van de Karandasj in de Hoefslag. Daarop zie je duidelijk dat hij bijna op de kop gaat..