Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Rosa heeft inderdaad een heel mooi buikje! Knap paard. Makani heeft een skippybal ingeslikt
Die doet goed haar best haha
Ik ga duimen voor je! Weet je al naar wie je haar brengt? Of ga je zelf trainen?

Boelles schreef:Nah het zit inmiddels in ons avondroutine. Doen het voor de ronde bix, deze doen we altijd samen dus altijd wel iemand die er aan denkt.
Ben benieuwd hoe champagne zich toont bij een friesch!

Myrthee_ schreef:Kabayo, wat vervelend zeg. Kan me voorstellen dat het je dwars zit. Ik heb hier geen ervaring mee, maar zou de hengsthouder sieren om wel eerlijk te zijn.
Ik heb DSDL even gegoogled en lees dat het wel genetisch is, maar dat de testen hierop nog in ontwikkeling zijn. Misschien even bij je arts informeren wat hierin mogelijk/beschikbaar is?
Hoe gaat het verder met betrekking tot de oedeem bij je dame?
. Kira is zeker weten drachtig haha. Heb het veulen meermaals gevoeld. Ik twijfelde zelf hoor dus was wel blij met een bewegend veulen
. De vorige eigenaresse heeft ook een veulen gefokt bij dr en die zei dat ze idd pas de laatste 2 maanden wat breder wordt. Ik heb idd wel een goede bezigheid met vlechten
. Probeer alles toch 2x per maand opnieuw te vlechten. Met ong 25 paarden (met mijn eigen paarden erbij) toch een hele bezigheid haha. Ben er ook wel heel snel in geworden. Binnen 10-15 min heb ik ze wel opnieuw gevlochten. Alleen degene met extreme lange manen (zoals Booster) doe ik langer over.
en al 200 dagen, dat schiet lekker op. Wij mogen wss samen gaan waken bij onze Maidens. Jackie zat van de week ook op 200 dagen en is ook een Maiden.
Rosa zit al bijna op de helft, schiet lekker op.

Kabayo die DSDL.. wat vervelend! Ik heb je andere topic erover ook even bijgelezen en het is wel echt super interessant. Ben nu wel heel benieuwd om welke hengst het gaat
.
. 13 maart uitgerekend en we kunnen het veulentje al voelen schoppen. 

Nu weer allemaal modder helaas. Gelukkig dat Kira echt wel drachtig is haha. Ik zou altijd twijfelen bij zon een
Oh nou je zal het wel zien de laatste maanden haha! Jaa je krijgt er een handigheid in. Ik heb een hengstenvlecht er ook zo maar in. Vind ik zelf het makkelijkste. 25 paarden zijn heel wat! Oh leuk alles zo dicht bij elkaar! Samen waken inderdaad, gezellig. Zilver doet het goed, gelukkig weer. Niks aan als ze iets hebben. Ja goed! Wordt al druk ronder maar ik kan verder zo goed als alles doen. Behalve natuurlijk het hele zware werk.

en gaaf dat je de hengst van Faline hebt gebruikt!
wat een mooi combinaties komen er voorbij!