Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en voor de leuk wil ik ook wel wedstrijdjes gaan doen. En misschien ook een veulentje van haar.

. Maar het is wel een mooi gezicht. Wat is je wei dor, is het daar zo droog?
) vroeg met Mira op pad gegaan om naar Nova te gaan. We hebben foto shoot gedaan! Vond het wel spannend. Eerste keer dat Moeder en dochter die elkaar terug zien na het spenen en voor Nova eerste keer op verplaatsing terug. Op wat steigeren in de camion in het begin na was ze echt super flink ze is heel snel gekalmeerd. Fijn dat Mira er niet op reageerde. En daarna in het bos gewoon op foto halster. Echt mega trots! Had deze shoot gepland met dat ik 5 min van waar Nova staat een wedstrijd had dus daarna mocht Mira nog even op een aparte wei tot dat we konden klaar maken en vertrekken naar de wedstrijd. Om naar leuke plaatsjes te gaan had ze wel gewoon haar halster aan best ook want ze heeft 2x in de lucht gegaan gewoon uit het niets. Waren eigenlijk zo goed als op het einde. Maar gelukkig ook mooi afgesloten. Nu ben ik zooo benieuwd naar de foto’s 

en zolang ze elkaar niet verwonden laat ik ze gewoon doen.

ze kan zo soepel door haar lijf lopen. Koda mijn bordercollie kruising staat ook altijd erbij op foto's..