Kletstopic 2024 veulens

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LaDonna75

Re: Kletstopic 2024 veulens

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:53

Fijne plaatjes van Y’ur, wat is hij toch sterk. Knappe vent.

Mooney hopelijk lukt het volgend jaar om je pony’s drachtig te krijgen van hem, zou wel een leuke combinatie zijn.

Wauw, wat wandelen jullie veel met jullie jonkies. Ik doe dat eigenlijk nooit, enkel de verzorgster van de schimmel wandelt af en toe met hem (ze mag van mij niet in haar eentje rijden, dus doet dan grondwerk, longeren of wandelen met hem). De jonkies staan alleen in de wei gras te eten, verder doen ze weinig. Ja in en uit de stal gecombineerd met wat basis grondwerk. En af en toe wat oefenen voor de keuring. Dat is het wel haha. Ik ben drukker met de rijpony’s enz.

Kvikur

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:26

lonniejj wat is hij gegroeid zeg! Mooie foto's en fijn dat het afspenen zo goed gaat!

Mooney wat leuk dat hij 2 merries van jouw mag gaan dekken! Hele familie kudde dan straks <3

Jaa, ik ga graag rondjes met Fiore wandelen. Is de bedoeling dat ik later lekker buitenritten met haar ga maken. Toch fijn als ze dan nergens meer van opkijkt. _/-\o_ en voor de leuk wil ik ook wel wedstrijdjes gaan doen. En misschien ook een veulentje van haar. :j

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:45

Vandaag voor het eerst een volledige ronde met Cielo gedaan.
Maar denk volgende keer halverwege om te keren. Eenmaal in het bospad roepen dat ik een orkest kreeg van terugroepende paarden en doof werd van Cielo, voor mij willen lopen ipv netjes naast/achter me te blijven.
Heb uiteindelijk halstertouw over de neus moeten doen, want hij bleef voor mij lopen en proberen weg te rennen.
Met halstertouw over de neus bleef hij weer braaf achter mijn schouder.

Oh en blaffende honden zijn zeer eng :')

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:38

Ik zou juist huiverig zijn met omdraaien. Eens een paard gehad wat ik nooit alleen mee kon nemen want we draaiden eerder altijd na x meter om.

Maar wel leuke foto's!!

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:43

Ik zou gaan tot hij zich veilig voelt en iedere keer stukje verder, maar dat ben ik :')

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:49

Ja het is wat zoeken. 't is immers zo dat we nergens een weg eerder in kunnen voor een kortere route.

kiko

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:06

Ik ben in het begin ook elke keer een stukje verder gegaan. Maar als ik een rondje wil doen ben ik sowieso al 3km onderweg.

Bij cover zit het tussen golfballetjes en biljartballen in denk ik. Ze zijn niet groot maar ook niet klein meer.

We kwam vandaag terug van vakantie en hij hinnikte naar mij toen ik hem riep vanuit de auto. Dat was wel een leuk thuiskomen. Zijn moeder keek niet.. te druk met eten en mijn shet keek even op en ging weer verder eten.
Ben nog bij de fokker van zijn moeder geweest. Ze hadden weer prachtige veulens. Was erg nieuwsgierig naar de Obsession Taonga veulens en de las Vegas. Ze waren erg knap allemaal.