shan schreef:Van the Man hadden ze er misschien zomaar niet uit moeten schoppen, zou best eens een gemiste kans kunnen zijn.
denk je echt? wat is er eigenlijk mee gebeurd, ben hem in de sport ook niet tegengekomen.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
shan schreef:Van the Man hadden ze er misschien zomaar niet uit moeten schoppen, zou best eens een gemiste kans kunnen zijn.
fokfanaat schreef:shan schreef:Van the Man hadden ze er misschien zomaar niet uit moeten schoppen, zou best eens een gemiste kans kunnen zijn.
denk je echt? wat is er eigenlijk mee gebeurd, ben hem in de sport ook niet tegengekomen.
ceasario schreef:fokfanaat schreef:tuurlijk!
komen de eerste!
zoeken jullie de afstamming erbij, ga ik verder met de fotoos!
542
542 Johnson x Sultan 1.65 m
Ik heb er weinig verstand van, maar van al die foto's is dit mijn favoriet.
En is dat deze ??
http://www.paardenfokken.nl/pedigree.ph ... axniveau=6
Pipo schreef:Ik vind de halslengte en aanzet een groter probleem bij dat paard Meredith. Maar misschien gaat ie wel gruwelijk over de benen :D
SuSEQ schreef:Sammie schreef:Suseq Je hoeft niet elke keer de groeten te doen. VOlgens mij is dat al eens eerder gezegd
En hoef ik mij daar iets van aan te trekken?
Groeten, SuSEQ
youngster schreef:De Johnson x Sultan is tot nu toe ( vanaf de foto) nog mijn favoriet.
Diamond x pion vind ik ook niet verkeerd. En de unitedjes lijken ook wel oke!
Ben benieuwd in Den Bosch!
Thanks voor de foto's FF.
Sammie schreef:Ik ga wel mee in dat gevoel denk ik![]()
Maar dat heb ik vooralsnog bij Uptown zelf ook. Iemand enig idee of hij door iemand nu wordt getraind voor de sport?
impi schreef:impi schreef:Voice x Sandro hit
753
Wat vonden jullie daarvan??
Ik heb het zelf niet gezien, maar hoor graag de meningen over deze hengst
Cayenne schreef:@Meredith, ik ben benieuwd welk paard jou wel aanspreekt.
Kajanus, today is the day!
Diane65 schreef:Sammie schreef:Ik ga wel mee in dat gevoel denk ik![]()
Maar dat heb ik vooralsnog bij Uptown zelf ook. Iemand enig idee of hij door iemand nu wordt getraind voor de sport?
Volgens mij is die niet meer te rijden. Ik hoorde van de fokker van mijn vorige paard, die regelmatig bij Van Uytert over de vloer komt, dat Uptown dit afgelopen jaar ook niet heeft meegedaan aan de hengstenshow daar (althans, niet onder het zadel), omdat hij niet meer te rijden is (gekkenhuis). Hoe dat gekomen is, is mij niet duidelijk geworden. Maar jammer is het natuurlijk wel.