Hij had ook een naar wondje op zijn bil, die is meteen gehecht dus dat is ook fijn! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij had ook een naar wondje op zijn bil, die is meteen gehecht dus dat is ook fijn! Flubberboot schreef:Nou, Piet is gecastreerd! Hij had echt mini balletjes, iedereen die ze bekeek zei “Awwhhh wat schattig” of “Ze zijn wel heel klein” Het is goed dat ze dat niet verstaanHij had ook een naar wondje op zijn bil, die is meteen gehecht dus dat is ook fijn!
DGM schreef:Flubberboot schreef:Nou, Piet is gecastreerd! Hij had echt mini balletjes, iedereen die ze bekeek zei “Awwhhh wat schattig” of “Ze zijn wel heel klein” Het is goed dat ze dat niet verstaanHij had ook een naar wondje op zijn bil, die is meteen gehecht dus dat is ook fijn!
Dat kreeg die van mij ook te horen![]()
Fijn dat alles goed is gegaan! Geef je ook AB?
het is maar goed dat ie dat niet heeft begrepen inderdaad!
)
ik vind vooral haar hoofd groeien nu, opeens een heel ander hoofd. 

Kan ik van y’ur niet helemaal zeggen, die vind ik echt in een slungel fase zitten
dat wil ik straks ook met Y’ur gaan doen als hij wat langer zonder zijn mama kan
heerlijk lijkt me dat

Volgend jaar hopelijk twee mooie baby's maken, hij deed nu al wel pogingen maar de zwemmers doen het nog niet denk ik.
) met Nim, hij staat nu bij Relp en die valt blijkbaar niet op jonge mannen haha. Volgend jaar zou hij Relpda en Nim mogen dekken (Nim even onder voorbehoud dat hij niet mega meer groeit, als hij veel groter wordt dan verwacht is ze te klein voor hem), als dat is gelukt castreren we hem en dan kan het hopelijk weer 1 grote familiegroep worden en heb ik mijn kudde wel compleet. Vu doet ook erg haar best om een baby te mogen, maar die mag niet