Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nana_x0x schreef:prachtig en zie die spiertjes! Nog merries drachtig gescand? 17/08 is het zover... Als ze niet drachtig is ga ik toch nog éénmaal proberen maar dan met een andere hengst van zangersheide. D'aganix heeft iemand daar al een veulentje van? Of andere suggesties wel liefst van Z en zelfde prijsklasse (950)....
Dit is de pedigree van mijn merrie:
https://www.hippomundo.com/en/pedigree/ ... cer-van-oz
[ [url=m/sslVe8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nana_x0x schreef:oh wauw! wat een knapperd ook!uiteraard hoop ik dat mijn merrie maandag drachtig gescand wordt maja toch al even nadenken voor als het niet is.... Beter een laat veulen dan geen (in mijn geval). Het enige waar ik een beetje mee zit is dat er bij mijn merrie al darco zit en bij d'aganix ook al tweemaal... Of ben ik nu iets te pessimistisch
Selente schreef:Change3x schreef:Balen zeg! Mijn merrie was toen in één keer drachtig.
Colorit moet wel hele fijne bewerkbare nakomelingen geven, heb ik al vaker gehoord! Die ook op mijn lijstje voor in de toekomst.
Daarover gesproken, zijn er al mensen die bezig zijn met een keuze voor volgend jaar?
Nana_x0x schreef:ja idd, mss dat ik dan met hem probeer... ik vond hem eerst te duur maar ja is wel de moeite natuurlijk!
Ik had gehoopt dat het wat vlotter ging gaan met haar maar wie weet is er momenteel een baby in de maak
caro29 schreef:Welkom Mieke.
Ik zoek ook een hengst die sws niet verlengd, liefst niet vergroot maar ook niet enorm verkleind. Werkwillend en rijdbaarheid staan op 1. For treasure is niet kwpn gekeurd maar wel hoge cijfers op werkbaarheid. Mooie merrie heb je!
Firegirl schreef:@Mieke welkom! Wat gaaf dat je met Cantona TN dekt. Ik heb er een mooie jaarling van. Hij doet het momenteel super in de sport. Vorige ruiter was lovend over hem. Team Nijhof plaatst regelmatig filmpjes van hem op hun Facebook pagina.
Mieke schreef:Wat leuk dat jij een jaarling van Cantona hebt! Hoe is zijn karakter?
Diva was in 1 x drachtig. Dus ik heb geen klagen!
Selente schreef:Change3x schreef:Balen zeg! Mijn merrie was toen in één keer drachtig.
Colorit moet wel hele fijne bewerkbare nakomelingen geven, heb ik al vaker gehoord! Die ook op mijn lijstje voor in de toekomst.
Daarover gesproken, zijn er al mensen die bezig zijn met een keuze voor volgend jaar?