Buikvlek hoeft inderdaad niet. TiSento is verschrikkelijk sabino yvonne, ik zal er vandaag nog even een foto van maken, maar het is nu wel bijna weg inderdaad. minka, veel plezier. Laat maar weten wat je van hem vond
Wat een fijn veulentje! ik vind hem erg mooi! Het was het wachten meer dan waard! Een hele dikke proficiat!
Peterina
Geplaatst: 13-05-11 12:00
Met al dat grillig aftekening is hij zeker een perfecte voorbeeld van een sabino. Ben je zeker dat hij geen witte vlekje heeft op zijn onderbuik? Dit is soms heel moeilijk te zien bij jonge veulens ... wacht nog een paar weken (of maanden) en kijk dan is ... witte haartjes of een roze plekje zijn gelijk aan een witte vlek op onderbuik.
Zeker ben ik er niet van. Hij is natuurlijk ook palomino, dus zijn buik is nu sowieso wit (één hele grote buikvlek? )
Peterina
Geplaatst: 13-05-11 12:05
veulen haar! Wacht maar tot rond de 4 maand wanneer de veulenvacht eraf gaat ... dan ga je nog veel meer zien. Niet verschrikken als je mooie 'roze' in eens een vieze bruine wordt ... komt veel voor bij de palo's die uiteindelijke een goud kleur gaan krijgen.
Yeaah, mijn boze blik heeft gewerkt, Dais heeft het veulen eruitgegooid!
Ik had je al gefeliciteerd, maar hier nog maar een keer.. Gefeliciteerd! Wat is ie knaaahap! Ik ben verliefd.. En ik durf niet te beloven dat ik hem niet stiekem mee neem als ik op kraambezoek kom
Resfeber
Geplaatst: 13-05-11 17:15
GEFELICITEERD!!! Eindelijk!! Vind het een prachtig veulen, vooral die aftekening.