Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
borderjay schreef:De Citango uit een Mythens merrie is van mijn vriendin(463).Hij liet zn eigen niet zo heel erg zien,was wat bangig...wel apart met die Mythens erachter..
Die 460 vond ik ook een lekker paard,kon goed schakelen!
Heb ik de foto's van die schimmel gemist?
fokfanaat schreef:upperclass x julio mariner: gezonken en te korte verzenen.
uppercass x kostolany: weinig souplesse weinig jeugd
upperclass x contango: gezonken rug en bemerking op fundament
upperclass x obelisk: weinig souplesse
borderjay schreef:Heb ik de foto's van die schimmel gemist?
liliputter schreef:Hebben jullie de donnerruf gezien?? Iemand een foto?
asjemenou schreef:
Cayenne schreef:Die Donnerruf ziet er niet verkeerd uit!
Sammie schreef:Was de foto ook een beetje op het verkeerde moment of kenmerkend voor het paard?
Sammie schreef:Suseq Je hoeft niet elke keer de groeten te doen. VOlgens mij is dat al eens eerder gezegd
Korte verzenen zijn niet enkel een kwestie van bekappen. Dat is ook aanleg. Je kunt het wel verbeteren/verslechteren met bekappen. Die van Upperclass zijn trouwens scheef.
Kajanus schreef:Helaas ga ik je foto's niet bekijken vandaag Fokfanaat terwijl ik wel erg nieuwsgierig ben.. misschien als ik vannacht niet kan slapen ga ik nog even kijken![]()
Maar iedereen die ons succes heeft gewenst erg bedankt en ik hoop dat het Gouden Boktveulen zich goed laat zien en nog een rondje verder mag![]()
En ik hoop dat ik weer zo kan juichen als toen onze Sandreo twee jaar geleden naar Den Bosch mocht