Kabayo, dat vind ik dus ook.... ze zouden ook de hele groep binnenhalen, of toch weer niet.... nouja ze zei uiteindelijk dat haar moeder langsreed en ze toevallig bij het hek stond en ze haar dus kon pakken, iets met moeder-skills? ze is 22 september naar Luik gevlogen, en werd 23 september bij mij op stal gebracht. Wanneer ik haar wil scannen weet ik nog niet, ik wil haar niet meteen met van alles overvallen, ik ga binnenkort is vragen op stal of iemand nog een dierenarts nodig heeft, zodat we misschien een afspraak kunnen combineren voor de voorrijkosten. Ze heeft uiteindelijk dus begin juli tot eind juli bij de hengst gestaan, en daarna heb ik gezegd laat maar zitten (ze had eventueel nog een andere hengst waar ze bij kon namelijk, maar ik las ook dat ze het beste al 45 dagen moeten zijn om te vliegen)
Mij was verteld dat ze het allemaal nog wat spannend vond en wat terughoudend was, nou ik weet niet waar ze het over hebben want ze staat vanaf dag 1 al het liefste in mijn broekzak(waar bij voorkeur een snoepje in zit...) Ze laat zich met liefde door iedereen aaien. Halster zou ze ook spannend vinden met opdoen, nou ik heb het export halster zo'n 10x over dr oren gedaan zonder reactie en geen enkel probleem gehad met haar benaderen of een halstertje omdoen. Ik was nog bang dat als ik haar zou losgooien in de bak ze zich misschien niet zou laten vangen.... niets van waar dus, stond gewoon te wachten om vastgeklikt te worden bij de ingang, dus dan begrijp ik al helemaal niet dat het zo moeilijk was allemaal. Ze is super makkelijk en dus echt heel lief en mensgericht! Sommige andere imports hadden echt eerst een knuffelcursus nodig maar Perla heeft alleen last van een maag die nog niet met snoepjes gevuld is