Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tammiebels schreef:c_alsemgeest schreef:Zijn er trouwens nog mensen van hier op de halve finale van de Pavo volgende week donderdag?
Ja waarschijnlijk ga ik er heen, nakomeling van mijn merrie mag geloof ik starten en dit is aardig dichterbij dan zijn woonplaats. Vind het leuk om ze zo af en toe weer terug te zien
Queen123 schreef:Redd schreef:Leuk om te zien idd!
Heeft iemand een idee waar ik een filmpje van de proef van Opoque kan terug zien?
Op het YouTube kanaal van de FEI zijn alle rubrieken terug te kijken. Zijn wel streams van een paar uur, dus dan zul je zelf even moeten zoeken wanneer Opoque ongeveer moest starten
Phonix schreef:Me eens. Al had ik wel het gevoel had dat hij veel getrixt me wordt. Soms had ie bewegingen die niet natuurlijk zijn.
Xritt schreef:Kunnen jullie mij helpen met het vinden van de startlijst voor de Pavo cup. Ik wilde misschien gaan kijken, ik kan niet de hele dag. Dan pik ik er een dagdeel uit aan de hand van wie wanneer moet starten. Ik kijk waarschijnlijk met mijn enigen dicht, maar zie nergens de startlijst.
Redford schreef:Xritt schreef:Kunnen jullie mij helpen met het vinden van de startlijst voor de Pavo cup. Ik wilde misschien gaan kijken, ik kan niet de hele dag. Dan pik ik er een dagdeel uit aan de hand van wie wanneer moet starten. Ik kijk waarschijnlijk met mijn enigen dicht, maar zie nergens de startlijst.
https://online.equipe.com/nl/competitions/56967