Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
VValar schreef:Ik was er sochtends alleen even om de Rosario op de foto te zetten (en een aantal merries uit die groep van 10.10u), en om een overal sfeerimpressie te maken voor de site van het KWPN. Maar ik moest daarna helaas weg. Geen idee of er nog door iemand anders foto's zijn gemaakt.
nummertje 29
zou je ze kunnen sturen? dat vind ik wel leuk. Rambobo schreef:k zit net de fotos terug te bekijken van de merrie tijdens de keuring, hahaha ik lach me rot!
Ze wilde duidelijk echt niet lopen

snoepie12 schreef:Rambobo schreef:het veulen vand e Jazz x Havidoff merrie is een Sir Oldenburg,
het veulen mist idd het een en ander en heeft meer de bouw en beweging van een springer dan van een dresuurpaard hahah
Deze merrie word dit jaar gedekt met Tuschinski
Heb je toevallig een foto van de Sir Oldenburg,
zoals jij het nu omschrijft ziet ie er niet uit ?
En wat mist het veulen zoal als ik vragen mag, en komt dit van moeder of vaderskant ?

Ziezo_X schreef:Had zelf een topicje geopend met een paar vragen maar hier is het veel levendiger, dus ik probeer het hier maar!
Donderdag 9 juli ga ik voor het eerst met mijn 5-jarige merrie naar de stamboekkeuring in Brummen.
Mijn merrie draagt een nep staart. Ik hoorde dat dit van te voren gemeld moet worden. Weet iemand waar en wanneer ik dit kan melden??
Ziezo_X schreef:Had zelf een topicje geopend met een paar vragen maar hier is het veel levendiger, dus ik probeer het hier maar!
Donderdag 9 juli ga ik voor het eerst met mijn 5-jarige merrie naar de stamboekkeuring in Brummen.
Mijn merrie draagt een nep staart. Ik hoorde dat dit van te voren gemeld moet worden. Weet iemand waar en wanneer ik dit kan melden??
0ojannekeo0 schreef:Ziezo_X schreef:Had zelf een topicje geopend met een paar vragen maar hier is het veel levendiger, dus ik probeer het hier maar!
Even melden aan de jury als je het straatje op gaat.