eilander schreef:Weet iemand al wanneer de eerste IBOB's in 2009 in het Noorden zijn???
Ik weet niet hoever in het Noorden maar 18 nov. en 2 dec. springen en 20 nov. en 4 dec. dressuur in Tolbert
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
eilander schreef:Weet iemand al wanneer de eerste IBOB's in 2009 in het Noorden zijn???
... Mnonn schreef:eilander schreef:Weet iemand al wanneer de eerste IBOB's in 2009 in het Noorden zijn???
Ik weet niet hoever in het Noorden maar 18 nov. en 2 dec. springen en 20 nov. en 4 dec. dressuur in Tolbert
niet zo goed gelezen

replaym schreef:Ik heb ook een paar vraagjes....
- Kun je wanneer ze dit jaar geen ster wordt tijdens de ibop volgend jaar nog naar de keuring gaan?
- Kun je ook nu een IBOP doen voor dressuur en dan haar op de keuring volgend jaar als springpaard opgeven, gelden dat de punten ook voor een eventuele keur?
- Hoe gaat de IBOP dag in zijn werk; incl. de stamboek keuring voor opname (cq. ster)
- en kan ik ook naar de IBOP in Tolbert (gr.) gaan terwijl ik in Drenthe woon i.v.m. regio ofzo?
Alvast bedankt

Zie allemaal bekende ruiters/amazones de paarden voorrijden. Kom ik aan als amateur.Mimpje schreef:Ik moet ook 9 december in Wamel! De merrie die ik rij is 6 jaar oud. Rowo, ik ben ook maar een amateur, dus ik knijp 'm ook wel 'n beetje...

Antoontje schreef:Leuk
Heb jij al iets gehoord van het KWPN, een bevestiging ofwat?

Spannend!!