Wie heeft er een Welt Hitt II?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zinn

Re: Wie heeft er een Welt Hitt II?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 11:03

knappe baby! en nog een dikke buik, dat wil zeggen goed trainen zodat die er snel weer af is :D

Mijn welt hitje is ondertussen 3 jaar en we zijn rustig aan het voorbereiden op zadelmak maken :) ik geef haar alle tijd want ze is nog heel smalletjes...

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 11:05

Dit was 2 maanden geleden, ondertussen is ze iets breder geworden, maar ik durf er nog steeds geen zadel op te leggen :')
Morgen beginnen we met schriktraining, ik zal dan weer eens foto's maken.

Afbeelding

Afbeelding

op de achtergrond mijn intussen (al sinds meer dan een jaar :P ) nieuwe aanwinst, een kasparow merrie

Afbeelding

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 11:07

Ik zie dat ik op de vorige pagina nog foto's heb gepost van in de sneeuw, anderhalf jaar geleden. Toen kon ze nog niet stilstaan, haha :')

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 21:46

Zo Zinn! Die groeit hard! Dat ze al weer 3 is joh, tijd vliegt voorbij, kan me het geboortetopic nog wel herinneren, waarin ze toch dachten aan een DNA-testje :')

Zo te zien heeft ze wel een beetje last van d'r tandjes. ( Bulten onder de kaak. )

Doet ze het goed verder?

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 22:52

haha, ze leek wel een Briar te kunnen zijn, ja :D ze is idd hard gegroeid...en aan haar bouw te zien voorlopig ook nog niet uitgegroeid,en ze is nu 1.65m. Van haar tanden klopt, goed opgemerkt ;) ze was volop aan het wisselen toen, tandarts is ongeveer in die periode ook geweest en heeft er een hoop losse doppen afgehaald, maar verder was alles tip top in orde.

Ze doet het heel goed eigenlijk, is al een stuk kalmer geworden, ze was echt een hyperkinetische stresskip (heb vaak momenten gehad dat ik mezelf er echt niet mee zag rijden) maar grondwerk gaat nu erg goed, dus ik begin er vertrouwen in te krijgen :)) Ze is nog niet zadelmak, ik vind haar er nog te jeugdig voor, ik vrees dat als ik haar nu aan het werk ga zetten, dat mentaal en fysiek te zwaar gaat zijn en ze er meer negatieve dan positieve ervaringen bij gaat hebben. Er staan wel dingen al schriktraining en dubbele lijnen op de planning en als er dan stuur en rem op zit, tegen dan zal ik wel eens een poging wagen om erop te gaan :)

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 21:35

Nou klinkt goed! Ben heel benieuwd hoe ze het gaat doen. Zo te zien heeft ze inderdaad nog wel wat extra tijd nodig, maar dat gaat vast helemaal goed komen! Keep us updated!

Charlottte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 12:54