Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Sannah schreef:Maar beide topics zijn een beetje uit de hand gelopenGaat meer over kapsels enzo
![]()
426 ook genoteerd!
MissHIS schreef:Sannah schreef:Maar beide topics zijn een beetje uit de hand gelopenGaat meer over kapsels enzo
![]()
426 ook genoteerd!
Sorry![]()
![]()
Op donderdag verschijnt daar de eerste editie van Het Sportpaard, allemaal even lezen he!
Zitah schreef:Zal Kajanus nog wel slapen tot aan het weekend???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sannah schreef:Ga jij nou maar slapen, je hebt je rust hard nodig, anders hebben we straks een duffe Kajanus
dus zal vanmiddag nog maar
Tha_Niekje schreef:Ligt het aan mij of doet Filmloop het nog niet??
mbkaatje schreef:Dat hoop ik ook, ik wil het wel graag zien.
Sowieso vreemd dat ze geen ADSL aansluiting hebben. Volgens is het de bedoeling dat de uitslagen ook zsm op de KWPN site komen te staan, dat wordt op deze manier wel bemoeilijkt.
(daarna ben ik weg
) sarino schreef:waar kun je die film zien?

Kajanus schreef:het zou op www.filmloop.nl moeten komen, maar die hebben wat probleempjes.
ik wil ze op mijn computertje kunnen volgen !! haan schreef:Kajanus schreef:het zou op www.filmloop.nl moeten komen, maar die hebben wat probleempjes.
ik wil ze op mijn computertje kunnen volgen !!
weule schreef:nee, ik had een 'live' telefoonverbinding met me vader, hij zit met me moeder daar 3 dagen op de tribune en ik thuis de paarden verzorgen..
weule schreef:eerste indruk van mijn vader was dat Spielberg, 670 (die sunny boy) het wel goed deed, beetje lauw, maar wel goed schakelen en 3 goede gangen. de volle broer van Dayano viel tegen.. eenvoudig paard en veel wit op de kop