[TI] Rit van de Irish Cob Vereniging in Drenthe

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

maaike_vdv

Re: Rit van de Irish Cob Vereniging in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 06:55

Dat is een gave foto! Sowieso allemaal erg leuk om te zien, ik heb wat gemist Verdrietig

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-06 10:42

Ik vind dit ook een hele mooie:
Afbeelding

Coco_Calan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 18:54

Laatst bijgewerkt door Anoniem op 24-10-06 22:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Max 2 foto's.

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-06 19:27

ahh leuke foto`s weer!!! Mijn mooie bonte zadeltassen staan er ook goed op Haha!

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 19:28

Leuk, leuk! Nog effies nagenieten hè.

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 19:50

Ja hoor, Spetter wel weer. Op bijna elke foto waar ik niet op hem zit, dus er naast sta zie je zijn "ding" weer hangen. Maar goed dat ik hem voor de rit nog even heb opgepoetst Haha!

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-06 19:51

hahaha ja inderdaad laat ie hem graag even zien Haha!

migomirre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 22:10

hallo.
al had ik geen tinker mijn thinker en ik vonden het wel een enorm leuke rit, Amigo en ik hebben er enorm van genoten. en wat ook een prachtige foto's echt mooi.
was echt super

DinkyToy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 17:21

Vond het ook weer errug gezellig!
Voor herhaling vatbaar!!! *LOL* *LOL* *LOL*
Had toch maar weer geluk dat vriendje lief mij wou brengen met "ons vervoer op stand" Tong uitsteken

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 17:38

Heb jullie aankomst met trekker gemist. Je moet dus in de buurt wonen. Waar????

En ik ben ook benieuwd naar het filmpje dat de bikers gemaakt hebben, is het wel gelukt?

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 20:21

Haha flicka, heb je dat niet meegekregen? Coco_Dipsy komt uit Pekela, (ben even vergeten of het Oude of Nieuwe was) en heeft iets van 2 uur op de trekker gezeten! (dat was omdat ze niet een e-rijbewijs heeft en met een trekker ben je dat niet nodig)

Coco_Calan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 20:35

Hoi, ik kom uit Nieuwe Pekela.
Dinkytoy zelf komt uit Veendam, maar Laurier staat op de manege in Pekela(N.I.O.P) dus das nog tedoen op de trekker.
ik zelf heb wel auto en trailer hoor,maar kan maar 1 knollie op, dus kon haar niet meenemen.
Vandaar deze oplossing.

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 21:21

Jeetje, wat een reis eigenlijk dan voor dat kleine stukkie Lachen

Ik heb de trekker wel gezien maar dat was toen we vertrokken. Wist het hele verhaal er niet achter nee, Beantsje.
Filmpie?????

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 02:33

Dromen Ziet er leuk en gezellig uit *LOL* alleen VEEL te ver voor Say en mij maar wellicht in het voorjaar een rit meer deze kant op Knipoog

ha ha sox en bob die elkaar aankijken "huh kijk ik nu naar mezelf (spiegelbeeld) of zijn we een tweeling" Clown

mienmien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 04:35

Nou coco-dipsy en dinkytoy, je hebben niets teveel gezegd hoor. Op de foto's te zien lijkt het echt een superleuke en gezellige dag geweest te zijn...Zon groep tinkers ziet er wel gaaf uit in die bosrijke omgeving. (misschien moet ik voor djonny dan maar sokken maken... kan ik ook eens mee...)

Coco_Calan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 18:01

Dan moet je maar sokjes breien, kun je ook mee.
het was super gezellig.

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 21:29

Haha, sokjes breien, da's een goeie! Ik denk dat heel veel niet-tinkermensen mee zouden willen. Ik wou dat ik ruimte had voor een paard of 6, zou ik echt buitenritten gaan organiseren.

Kwam vandaag een kennis tegen die ik al 2 jaar of zo niet had gezien (is ergens anders heen verhuisd). Hij liep toen toevallig in het bos met zijn honden en kwam onze groep tegen. Vanmiddag na het rijden kwam ik hem vlakbij het land van Sox tegen en hij begon gelijk over de groep tinkers. Ik hoorde er al meer mensen over. Zo'n gekleurde sokkengroep maakt toch behoorlijk indruk op mensen. Vanmiddag was het trouwens heel druk op veel paden dus wij hadden met de rit nog mazzel. Ik denk dat de mensen nog echt wilden genieten van een mooie droge zondag.

DinkyToy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 10:47

Dat lang onderweg viel op zich nog wel mee hoor, in een uur waren we er. Maar idd. als je dan het ophalen van de trekker uit gieten, van de trailer uit wildervanksterdallen en tenslotte mijn knollie uit Pekel erbij telt wordt het toch een aardigge reis, maar we hebben lol gehad! En das toch het belangrijkste!!??

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 17:45

Wat een leuke foto's allemaal zeg! Ja
kon helaas niet mee deze keer, volgende keer hopelijk wel! Jessie vind het altijd errug gezellig, al dat bonte paardenvol om d'r heen *LOL*

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 22:33

flicka schreef:
Ik hoorde er al meer mensen over. Zo'n gekleurde sokkengroep maakt toch behoorlijk indruk op mensen.

Wij zijn ook nog een collega van mij voorbijgegalloppeerd, een lid van het managementteam. Het leuke is, dat hij net sinds een paar maand paardrijdt. Hij sprak mij er maandagochtend meteen over aan. Donderdag zag ik hem weer bij de directeur en toen begon hij er meteen weer over. Het heeft zeker indruk gemaakt!

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 22:49

Hé, da's leuk zeg. Wie weet gaat hij ook een tinker aanschaffen Lachen (Mag ie ook mee met een rit, haha).

Die kennis van mij, die ik nu na een paar jaar weer sprak en die ons zag voorbij komen, komt als hij kan speciaal naar deze streek om te wandelen. Ik geniet er na 5 jaar ook nog iedere dag van. Je ziet hier ook nooit groepen paarden rijden behalve IJslanders die in Schipborg zitten. En een groep tinkers maakt natuurlijk behoorlijk indruk door hun kleuren en charisma.
Ook als ik gewoon alleen rijd met vaak Jessie (hondje) bij me krijg ik vaak positief commentaar. Over wat voor ras, de sokken en de schoonheid van het paard. IK maak ook voor iedereen tijd hoor. Maar met zo'n groep rijden heeft ook wel iets speciaals. Daarbij moet ik nog even zeggen dat ik blij ben dat het geen staprit is geworden maar we toch lekker gedraafd en gegaloppeerd hebben! Dat maakt het voor de paarden ook een stuk minder saai. Voorlopig staat Sox er nog (ik mag op het pachtland staan tot 15/11) en Sharon van Henk J. ook. Die heeft net weer 1000 liter water gestort. Wie er zin heeft kan altijd een rit komen maken tot die tijd (als het weer tenminste meezit) en het gebied leren kennen of gewoon lekker buiten rijden zonder verkeer.

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 22:52

Dit komt weer raar over....ik bedoel dat ik, als ik kan, je best wil begeleiden en een gezellige rit wil maken. Iedereen is uiteraard vrij om zelf te gaan rijden Lachen

riona

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 23:15

Ik ben blij dat ik zo verstandig was om niet mee te gaan. Knipoog Mijn paardjes hebben namenlijk altijd alleen maar "saaie" buitenritten want ik kan niet galoperen. We hebben met ons eigen klubje heerlijk saai buiten gereden en verschrikkelijk veel lol gehad en de paardjes ook hebben zelfs nog door het water gereden. Echt saai Slapen

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 17:31

Beetje zure reactie, riona.
Natuurlijk is een galopje ook leuk voor de paarden. Dat jij niet wilt/kunt galopperen, betekent toch niet dat we dat moeten ontkennen?

Overigens is er in mijn beleving een groot verschil tussen een stapritje en een buitenrit zonder galop. Als je mee was gegaan, hadden we best een oplossing kunnen bedenken, zoals voor de galop even splitsen.

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-06 17:34

Wat ik wel even wil vermelden, en dit had ik trouwens hier al eerder geschreven:
Voor de galop is er gevraagd of iedereen wou galopperen. Als er iemand was geweest die niet had gewild, was ik daarbij gebleven en had de rest op een afstand een galopje kunnen doen. Alle tempowisselingen gingen in overleg met de hele groep.
Als je niet meewilt is het natuurlijk wat anders, maar hiervoor had je niet thuis hoeven blijven hoor Haha!