trudydejong schreef:Echt, 100??
Mijn hemeltje lief, dat moet dan wel iets heel bijzonders zijn, haha!
Geen foto's??
Nee helaas had mijn digi niet bij, stom!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Geen foto's??
Nicole288 schreef:Jee dan ben ik net iets te vroeg naar huis gegaan vanmiddag. Dat had ik wel eens willen zien.. Vanochtend was er al een San Remo x Gribaldi met ext 80 bew 80, maar dit klinkt wel heel bijzonder.
De merrie waar wij mee gingen was geen ster (ext 60) maar ze konden er niet zo mee zitten, voor springen scoorde ze 85 85 80, dus dat moet best een behoorlijk sportpaardje kunnen worden
amati schreef:we zijn vandaag in Boxtel geweest en de merrie is opgenomen in het stamboek. Ik kon me wel vinden in het jury commentaar dus we zijn tevreden. Nu gaat ze de sport in en heeft ze over 10 maanden een veulen van johnson aan de voet.
Geen foto's??
[***] schreef:Wat was er aan het exterieur op te merken dat ze maar 60 punten had?
Wel super springpunten zeg!

Dank je wel, we waren ook zeker trots op het fijne commentaar dat ze kreeg voor het springen!
Ik dacht ik zet hem er even voor je neer
Denk dat er wel meer mensen benieuwd naar zijn

Citaat:Foto's zijn gemaakt door Janneke Bekkers uit Vught.
Via haar emailadres (jannegie89@hotmail.com) kunt opvragen of er mogelijk ook een foto van uw paard is gemaakt.
Suzanne F. schreef:Grappig he, krijgt zo´n merrie nu 90 exterieur, had je met deze merrie 7 jaar geleden moeten komen.... net 68 ext. met de opmerking, te weinig ontwikkeld, had meer uitdrukking in het fundament mogen hebben.
Dit is de hedendaagse mode-rage.