Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dees schreef:Typisch Jazz-achterbeen - is dat eigenlijk geen gebrek?
Maar deze hengst wordt pas eind juni 3! dus die moet zich nog meer gaan ontwikkelen... Hij heeft absoluut geen korte hals hoor, eerder wat lang en horizontaal... Is wel een SUPER braaf dier!

Dees schreef:Hoe krijg je nou een dressuurpaard uit de doorgaans typisch kort-behalsde, horizontaal gebouwde merriestapel die het KWPN rijk is?

Dees schreef:Ik zie die grote toekomst van Oscar eerlijk gezegd niet. Vader van Oscar is meer dan okeee, maar die volbloeden in de moederlijn.
Dees schreef:Halslengte is beter bij NRPS - met dank aan Arabisch bloed

Suzanne F. schreef:Dees schreef:Ik zie die grote toekomst van Oscar eerlijk gezegd niet. Vader van Oscar is meer dan okeee, maar die volbloeden in de moederlijn.
Wel als je zijn nakomelingen ziet...
Suzanne F. schreef:Dees schreef:Ik zie die grote toekomst van Oscar eerlijk gezegd niet. Vader van Oscar is meer dan okeee, maar die volbloeden in de moederlijn.
Wel als je zijn nakomelingen ziet...
Dees schreef:Staat toevallig een veulen van Poehee uit een Oscar merrie op de foto in de Kraamstal.
Prachtig veulen, van TC Ravel. Ben heel benieuwd wat er verder achter die Oscar-merrie zit....
Link: viewtopic.php?f=59&t=598155
Bacannie schreef:Zeker! Wat ik heb gezien zijn best 'beren'. Heel degelijk in fundament maar ook weer ja hoe zeg je dat... sierlijk? Wil hem denk ik volgende keer gebruiken.
Dees schreef:Oh, Sarabande... wil je er echt een pro/con NRPS van dit topic maken? Nee toch....
sarabande schreef:Dees schreef:Dus draag jouw mening over jouw keuze uit, prima maar onthou je eens van dat afzetten tegen.
Dees schreef:Pluck - bemoei je met je eigen zaken
Het heeft geen zin om kliekjes te vormen, ik blijf bij mijn mening en ik blijf die uiten. Als je dat irritant vind.. ach... er zijn wel meer dingen in het leven niet zo plezierig, toch?
Dees schreef:Had jij al eerder in dit topic gereageerd [*olduser*]?
Beetje raar dat je ineens op pagina 8 'tegen Dees aan komt trappen'....
Moet je verder zelf weten hoor, alleen vraag me serieus af hoe jij het nu wel "er gezelliger op maakt"....