Welke hengst op mijn stermerrie??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 21:19

Zowel Love and Jump als Vainquer hebben Levantos I bloed. Misschien Levantos zelf wel wat voor je merrie.
Ik heb zelf een Levantos I en het is absoluut bloed dat aan te raden is. Levantos geeft mooie paarden, die goed kunnen springen en bewegen. ze hebben mooie lange benen en een eerlijk karakter. Echt super bloed.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 23:22

janie schreef:
jammer, maar mijn merrie kan niet verzekerd worden ivm de oudheid.En sorry hoor,maar waarom zou een hh met mij een deal sluiten omdat ik toevallig een merrie met een goed papier heb?Als hij al weet dat ik het veulen toch niet verkoopt.De handel is groot,dus waarom zouden hun mij daar in tegemoet komen?en bovendien ben ik niet bedreven genoeg denk ik om zo te onderhandelen.En zoals bv vainceur vind ik geen prutshengst hoor!Anders was hij verder ook niet goedgekeurd e.d.!!!

Je hoeft er ook niet voor te kopen, maar ze hebben altijd liever kwaliteitsvolle merries bij hun hengst dan een gewone
Goede nakomelingen zijn en blijven het visitekaartje van een hengst.

Vainquer is een fijn paard en goedgekeurd, maar het blijft een feit dat er over de nafok helemaal niets bekend is. Hij kan er bij wijze van spreken met de veulenkeuring wel weer 'uitvliegen'.

martichr

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 07:52

gomir schreef:
janie schreef:
jammer, maar mijn merrie kan niet verzekerd worden ivm de oudheid.En sorry hoor,maar waarom zou een hh met mij een deal sluiten omdat ik toevallig een merrie met een goed papier heb?Als hij al weet dat ik het veulen toch niet verkoopt.De handel is groot,dus waarom zouden hun mij daar in tegemoet komen?en bovendien ben ik niet bedreven genoeg denk ik om zo te onderhandelen.En zoals bv vainceur vind ik geen prutshengst hoor!Anders was hij verder ook niet goedgekeurd e.d.!!!

Je hoeft er ook niet voor te kopen, maar ze hebben altijd liever kwaliteitsvolle merries bij hun hengst dan een gewone
Goede nakomelingen zijn en blijven het visitekaartje van een hengst.

Vainquer is een fijn paard en goedgekeurd, maar het blijft een feit dat er over de nafok helemaal niets bekend is. Hij kan er bij wijze van spreken met de veulenkeuring wel weer 'uitvliegen'.

ik heb gisteren het eerste veulen van hem zien lopen en dat zag er zeer goed uit... , maar een zwaluw maakt idd. nog geen zomer..

Adriana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 08:42

Levantos I staat op LV-Riebini, dekgeld is op aanvraag. 1 van de eigenaren is Klatte, misschien zou je die kunnen mailen.

Fox1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 16:09

Ben je er intussen al uit welke hengst..?

janie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-06 16:21

ik heb besloten het niet te doen ivm verschillende omstandigheden,gezien mijn meiske ook al ouder is.Ik wil gewoon nog genieten van de tijd die ik met haar heb,ze is mij erg dierbaar.En heb besloten dat als ik niet meer met haar kan rijden of ze zou overlijden dat ik dan een nieuw paardje zou willen kopen,waar ik evt een veulentje mee kan fokken.Dus....einde topic!Maar bedankt voor alle reacties die ik heb gekregen!

eilander

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 16:42

Goh,als ik ooit nog eens een fokmerrie zou kopen zou ik heel graag een Landgraf merrie zien.Wees er zuinig op!Succes!

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 22:32

Dat is wellicht ook een verstandige keuze. Hopelijk heb je er nog heel lang plezier mee

siljan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:06

misschien zou wat bloed van santo-amigo , een anglo-arabier wel eens heel goed kunnen uitpakken voor de veredeling van het veulen.
kijk maar eens op www.santo-amigo.nl

Suzanne F.

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 21:24

siljan schreef:
misschien zou wat bloed van santo-amigo , een anglo-arabier wel eens heel goed kunnen uitpakken voor de veredeling van het veulen.
kijk maar eens op www.santo-amigo.nl

Zucht

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 21:24

Had al een pb gestuurd

Lante

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 12:47

Ik begrijp je beslissing.