Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
janie schreef:jammer, maar mijn merrie kan niet verzekerd worden ivm de oudheid.En sorry hoor,maar waarom zou een hh met mij een deal sluiten omdat ik toevallig een merrie met een goed papier heb?Als hij al weet dat ik het veulen toch niet verkoopt.De handel is groot,dus waarom zouden hun mij daar in tegemoet komen?en bovendien ben ik niet bedreven genoeg denk ik om zo te onderhandelen.En zoals bv vainceur vind ik geen prutshengst hoor!Anders was hij verder ook niet goedgekeurd e.d.!!!
gomir schreef:janie schreef:jammer, maar mijn merrie kan niet verzekerd worden ivm de oudheid.En sorry hoor,maar waarom zou een hh met mij een deal sluiten omdat ik toevallig een merrie met een goed papier heb?Als hij al weet dat ik het veulen toch niet verkoopt.De handel is groot,dus waarom zouden hun mij daar in tegemoet komen?en bovendien ben ik niet bedreven genoeg denk ik om zo te onderhandelen.En zoals bv vainceur vind ik geen prutshengst hoor!Anders was hij verder ook niet goedgekeurd e.d.!!!
Je hoeft er ook niet voor te kopen, maar ze hebben altijd liever kwaliteitsvolle merries bij hun hengst dan een gewone![]()
Goede nakomelingen zijn en blijven het visitekaartje van een hengst.
Vainquer is een fijn paard en goedgekeurd, maar het blijft een feit dat er over de nafok helemaal niets bekend is. Hij kan er bij wijze van spreken met de veulenkeuring wel weer 'uitvliegen'.
siljan schreef:misschien zou wat bloed van santo-amigo , een anglo-arabier wel eens heel goed kunnen uitpakken voor de veredeling van het veulen.
kijk maar eens op www.santo-amigo.nl