Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jantina schreef:of een bruine Bonfire.
Sammie schreef:Ik zal er eens naar kijken of een lastig paard (merrie) ook de kleur vos heeft. Overigs kan de ruin/hengst ook wel meegenomen worden he. De stelling gaat immers om de kleur vos die zorgt voor lastige karakters.
Je moet ze vaak goed leren kennen en voor je "winnen" en dan heb je er vaak wel een superpaard aan. Alleen is dat voor de handel niet zo prettig, die tijd wil je dan namelijk niet nemen, je wil een handelspaard niet maanden op stal hebben staan, en ook voor mensen om uit te proberen is het natuurlijk lastig. 
jantina schreef:Hihi, ik zei niet dat je bevooroordeeld was hoor
En toch blijf ik het raar vinden, alsof er niet 1000-en bruinen of zwarten met een "anders" karakter rondlopen.
Neonlight schreef:Sammie schreef:Nee, kijk maar eens naar de titel, het gaat hier echt om merries!Ik zal er eens naar kijken of een lastig paard (merrie) ook de kleur vos heeft. Overigs kan de ruin/hengst ook wel meegenomen worden he. De stelling gaat immers om de kleur vos die zorgt voor lastige karakters.
heb ik lekker wat te doen deze zaterdagn8 (ben toch ziek
)Babs schreef:Nou, ik ben heel blij met m'n vos! Debzi vast ook. Laten we een vossenclub oprichten!!
Neonlight schreef:Waar het van af komt, geen idee, maar het is echt geen fabel dat vosmerries moeilijker in de handel liggen, zeker bij de mensen die beroepsmatig in de paarden zitten. En het gekke is ook dat de vosmerries die ik zie bij de handels-en africhtingsstal waar ik veel kom net paarden zijn met een erg apart karakter. Ook daar hoor ik veel "haat" over vosmerries. Ook internationaal! Zoals ik al eerder zijn, uiteraard zijn niet alle vosmerries zo, maar het valt wel op.

.
MissJ schreef:Ik kan het niet laten.
Hier mijn oppervalse, moeilijk verkoopbare, onvruchtbare vosmerrie.
http://www.mijnalbum.nl/Foto=UPN7KWQJ[/img]
ceasario schreef:Super !!!
Is knap van lelijkheid.