Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Desire schreef:Misschien een hele domme vraag hoor, maar ik heb nooit begrepen waarom een eigenaar zijn hengst vlak van te voren terug trekt.
Waarschijnlijk denkt ie dan dus toch geen kans te maken, maar waarom laat je hem er niet gewoon tot het eind in, kost het meer geld dan ofzo of wat is de reden daarvoor?

Desire schreef:Misschien een hele domme vraag hoor, maar ik heb nooit begrepen waarom een eigenaar zijn hengst vlak van te voren terug trekt.
Waarschijnlijk denkt ie dan dus toch geen kans te maken, maar waarom laat je hem er niet gewoon tot het eind in, kost het meer geld dan ofzo of wat is de reden daarvoor?
vossie schreef:Heb het gevonden.......... zie ik het in mijn haast nou goed, de eurocomerce van Furst Heinrich niet door?? Dan had C Loeffen dus toch gelijk...... had ik niet verwacht!
CGJ12 schreef:Gezien de cijferlijsten was Floris maar een zielig galoppeurtje....... Zullen de anderen wel "door het dak" gegaloppeerd hebben...
? 

weule schreef:het hadden er ook wel een paar minder mogen zijn, dan die 15......
De volgende hadden ze niet hoeven nemen (mijns inziens...)
indoctro X notaris
Krack C X Alasca
Sandrohit X houston
Die vielen mij vandaag!!!! zwaar tegen
En er waren er nog wel een paar (stuk of 7/8) die vandaag niet alles lieten zien...
o.a. de Quick star, indoctro X nimmerdro en de contango X jazz
de beter springers waren voor mij: De numero Uno X bernstein en de Quite Easy X caretino
En de beter dressuurpaarden: Florencio!!, Houston X Jazz en ook de Krack C X jazz vond ik een leuk paard!!..
Als ik meer tijd heb zal ik ze wat uitgebreider beoordelen...
nog 1 korte opmerking: De ruiters reden eigenlijk allemaal stuk voor stuk te afwachtend, voorzichtig, leek soms of ze bang waren voor de paarden, en over het algemeen te kort in de hals, lieten de paarden niet los voor, kortom, niet erg best...
(klein complimentje voor de testruiter op Johnson.. koste een beetje moeite, maar hij ging zowaar beter lopen van acher, in draf, de galop was eigenlijk ook best goed...)
)