Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Ben heel benieuwd naar de foto's! Gefeliciteerd!
paradepaard schreef:ze is vanaf het begin tot nu toe een geweldige moeder eigenlijk is alles goed gegaan gelukkig want we hadden alle scenarioos al doorgenomen van zware bevalling tot een bevallende merrie in de trailer zetten en naar de kliniek brengen of het geboren worden van een misvormd veulen waar ikzelf over in zat of ze niet helemaal zou uitscheuren een colaps heet dat geloof ik maar alles is wonderwel voorbeeldig gegaan en naar mijn idee is het ook een heel mooi veulentje er zitten een paar mooie rechte lange benen onder en het heeft het koppie van paps ik zal van hem binnenkort een foto plaatsen hij is inmiddels ruin ik heb de eigenaren van de hengst ook op de hoogte gebracht dat vond ik wel zo netjes
.
.
ik moest om 12 uur best gaand rijden in Beemster, maar toch nog allemaal gered om even te kijken en wat foto´s te nemen.
en alles is zo goed gegaan, daar kon ik eigenlijk alleen van dromen. Heel snel, en Malibu is zo´n lieve mams.... Ze doet het zelfs veel beter dan haar eigen mams (die was nogal lomp in het begin)

TheSam schreef:Wat een kjoetie!!!