Toontredend!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mistral schreef:Ik kon de mijne niet eens naar de hoefsmit doen voor de keuring, met als gevolg
Toontredend!!!
ben VValar schreef:Wie gaan er met hun merrie naar de keuring in Wijdenes?
rowan17 schreef:VValar schreef:Wie gaan er met hun merrie naar de keuring in Wijdenes?
Ik ga ook naar Wijdenes, met een Landwind ll B x Belmondo merrie.
mistral schreef:Ik kon de mijne niet eens naar de hoefsmit doen voor de keuring, met als gevolg
Toontredend!!!![]()
Pipo schreef:mistral schreef:Ik kon de mijne niet eens naar de hoefsmit doen voor de keuring, met als gevolg
Toontredend!!!![]()
Wat een onzin! Dat soort standen moet je vanaf veulen af aan aanpakken en dat kan je niet ff een paar weken voor de keuring corrigeren ( zonder gevolgen)
pantertje schreef:goedemorgen!
ik heb mijn paard ook opgegeven maar die staat idd toontredend.
word ze dan niet in het stamboek opgenomen?en gelijk gediskwalificeerd?
ik wist niet dat dat zo zwaar telde.misschien moet ik dan maar niet heen gaan.......
ik wou juist heen voor de fun...gewoon wat vinden ze van ons paard.maar om bij voorbaat af te gaan........nee dat wil ik ook niet
tja.....tips?
pantertje schreef:goedemorgen!
ik heb mijn paard ook opgegeven maar die staat idd toontredend.
word ze dan niet in het stamboek opgenomen?en gelijk gediskwalificeerd?
ik wist niet dat dat zo zwaar telde.misschien moet ik dan maar niet heen gaan.......
ik wou juist heen voor de fun...gewoon wat vinden ze van ons paard.maar om bij voorbaat af te gaan........nee dat wil ik ook niet
tja.....tips?
Ziolette schreef:Ik heb pas een cursus beoordelen gedaan en daar liepen ook toontredende paarden tussen die we moesten beoorden, van licht toontredend tot erger en ze stonden gewoon in het stamboek met en zonder ster.

trudydejong schreef:Ziolette schreef:Ik heb pas een cursus beoordelen gedaan en daar liepen ook toontredende paarden tussen die we moesten beoorden, van licht toontredend tot erger en ze stonden gewoon in het stamboek met en zonder ster.
Waar heb je die cursus gedaan????
Heb ik namelijk ook!!
trudydejong schreef:Ziolette schreef:Ik heb pas een cursus beoordelen gedaan en daar liepen ook toontredende paarden tussen die we moesten beoorden, van licht toontredend tot erger en ze stonden gewoon in het stamboek met en zonder ster.
Waar heb je die cursus gedaan????
Heb ik namelijk ook!!
!