Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
??!! sarabande schreef:Overigens een fokker wordt er niet beter van als een paard dat hier goed loopt naar Amerika in het niets verdwijnt, niet voor zijn stam, niet financieel helemaal niet.
gijsenkim schreef:
Mij lijkt het juist een mogelijkheid om met redelijk lage kosten je fokproduct aan het brede publiek voor te stellen EN voor het publiek om heel centraal een heel breed assortiment aan fokproducten te zien............. ik zie dus het probleem niet
) dit topic gaat over groene 3 jarigen die uit de opfok komen.sarabande schreef:Pipo (het wordt zooo vermoeiend) dit topic gaat over groene 3 jarigen die uit de opfok komen.
Als je zoals je altijd pretendeert ze vreselijk veel verstand van de handel en wandel in paardenland hebt weet je dat die niet te slijten zijn.
gijsenkim schreef:en voor het goede maar iets mindere dan olympisch niveau paard? Daar is ook een afzetmarkt voor
Pipo schreef:
De fijne nette gebruikspaarden zijn prima te verkopen.
sarabande schreef:Pipo schreef:
De fijne nette gebruikspaarden zijn prima te verkopen.
Ja maar die moeten gebruiksklaar zijn, en dan is het cirkeltje weer rond, daar gaat dit topic over.
sarabande schreef:
Ja maar die moeten gebruiksklaar zijn, en dan is het cirkeltje weer rond, daar gaat dit topic over.
greetjebee schreef:
Nee hoor, de meeste ruiters willen dat liever zelf doen, dus die hebben genoeg aan een zadelmak paard wat een beetje rond te sturen is. En tegenwoordig zijn paarden voor relatief lage kosten gebruiksklaar te maken, daar is geen centrum voor nodig (daar worden ze nóg duurder van!)
Desiree schreef:Nou, hier absoluut niet hoor! Hier willen ze een paard dat al tenminste op b niveau op wedstrijden is uitgebracht. Lekker gemakkelijk. Naar een groene 3 jarige komen ze echt niet kijken, ze bellen niet eens!
Pipo schreef:
Kan zo 10 mensen opnoemen die aan het zoeken zijn tot 10.000 euro, mag een niet zadelmak paard zijn. En we hebben er al heel veel weekenden aan gespendeerd om ze te vinden, maar overal waar je komt kom je paarden tegen waarbij de prijskwaliteitverhouding ver te zoeken is.
Magique schreef:Pipo schreef:
Kan zo 10 mensen opnoemen die aan het zoeken zijn tot 10.000 euro, mag een niet zadelmak paard zijn. En we hebben er al heel veel weekenden aan gespendeerd om ze te vinden, maar overal waar je komt kom je paarden tegen waarbij de prijskwaliteitverhouding ver te zoeken is.
Ik wacht eigenlijk ook nog op een paar adresjes van fokkers waar ik nog moet gaan kijken
Plan ik wel een dagje in
Magique schreef:En er hoeven trouwens geen knopjes op te zitten, liever niet zelfs ....
3 jaar goed bewegen, chique paard en groen en onder de 10000. Je zou zeggen dat is toch niet zo moeilijk te vinden? Kan je vertellen, dus wel
Levy schreef:
dat valt inderdaad niet altijd mee, dat ben ik met je eens.
Maar ik denk persoonlijk dat jij een iets ander kwaliteit paard zoekt dan een "gemiddeld" fijn en goed paard.