Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
deed die *piep* camera van mij het weer net niet op die momenten. Aimee schreef:En wat is de reden daarvan EmEm? En kun je de paarden misschien een beetje beschrijven, qua exterieur en beweging?
horselover23 schreef:Ze wachten met de verkoop van Junior STV misschien op de vader van de juniorenruiter, waar Barbara M het over had, weer beter is aangezien die een ton zou bieden.
CGJ12 schreef:horselover23 schreef:Ze wachten met de verkoop van Junior STV misschien op de vader van de juniorenruiter, waar Barbara M het over had, weer beter is aangezien die een ton zou bieden.
Zo'n griepje duurt meestal een klein weekje........
Jan_VT schreef:Volgens Mark is er bij geen van de paarden een operatie geweest, de DA zei wel dat er een kleine bemerking was op dit paard, maar blijkbaar toch goed genoeg voor PROK. Ik heb toevallig een maand geleden m'n oude aantekeningen weggegooid, dus of ze echt OCD had, weet ik niet.@art_uma: Die Ulivia (Olivi x Rohdiamant) is idd een zeer aansprekende merrie. Vorig jaar was die me reeds opgevallen. Maar je vermeldde dat ze PROK was! Ik wil nu niet ziften... maar als ik me niet vergis had deze merrie vorig jaar toch enkele OCD'tjes. Is die dan onder het mes geweest? Moest dit het geval zijn... en dan alsnog PROK. Dan stel ik me toch sterke vragen bij dit predikaat.

Jan_VT schreef:In de foto's ben ik ook wel geïnteresseerd!![]()
Kan er iemand deze lijst misschien eens aanvullen met bedragen?
Nr.1 2 jr Washington STV Dnk vos Hengst Polansky x Gregor
1800 geboden niet verkocht
Nr.2 2 jr Whisper STV Vos Merrie Negro x Junior STV 3300 en verkocht
Nr.3 2 jr Wisdom STV Zwart Hengst Polansky x Junior STV 5600 en verkocht
Nr.4 2 jr Wynia STV Schimmel Merrie Stravinsky x Variant 1900 geboden niet verkocht
Nr.5 2 jr Whisky Dnk bruin Merrie OO Seven x Uniform 4200 en verkocht
Nr.6 2 jr Wellwisher STV Dnk bruin Hengst OO Seven x Krack C 2400 en verkocht
Nr.7 3 jr.Vigor STV Zwart Hengst Polansky x Junior STV 2800 en verkocht
Nr.8 3 jr Vienna STV Zwart Merrie Future x Uniform 3200 en verkocht
Nr.9 3 jr Virginia STV Vos Merrie Gribaldi x Junior STV 7200 en verkocht
Nr.10 3 jr Vincent Schimmel Hengst Variant x Uniform 2000
Nr.11 3 jr Vledder Bruin Hengst Argus x Uniform 2100
Nr.12 3 jr Virginia DHS Bruin Merrie Junior STV x TCN Partout 2400
Nr.13 3 jr Vennegoor STV Zwart Hengst Polansky x Variant 4100
Nr.14 3 jr Verona STV Zwartbruin Merrie Future x Uniform 2400 geboden niet verkocht
Nr.15 3 jr Vision STV Schimmel Hengst Polansky x Gregor 2200 geboden niet verkocht
Nr.16 3 jr Valentijn Schimmel Hengst Junior STV x Sit this one out xx 2300 geboden niet verkocht
Nr.17 3 jr Vanatiek STV Dnk bruin Merrie Welt Hit II x Junior STV 2700 geboden niet verkocht
Nr.18 4 jr Ulivia STV Dnk bruin Merrie Olivi x Rohdiamant 10.000
Nr.19 4 jr Utopiek STV Vos Merrie Jazz x Variant 3000 geboden niet verkocht
Nr.20 4 jr Ukara Bruin Merrie Argus x Variant 3400
Nr.21 6 jr Solmadant Bruin Ruin Gregor x Sit this one out xx 2100
Nr.22 7 jr Punica STV Dnk Vos Merrie Argus x Variant ze hadden al een bod van 6000 zeiden ze en daar is niemand overheen gegaan
Nr.23 14 jr Junior STV Schimmel Hengst Uniform x Variantbekend verhaal veilingmeester opende met 50.000 maar daar wou niemand hem voor
Citaat:Ben ook wel benieuwd naar de foto's anneke.
Wil je ze hier op bokt zetten en anders naar mij mailen??

ART_UMA schreef:Volgens Mark is er bij geen van de paarden een operatie geweest, de DA zei wel dat er een kleine bemerking was op dit paard, maar blijkbaar toch goed genoeg voor PROK. Ik heb toevallig een maand geleden m'n oude aantekeningen weggegooid, dus of ze echt OCD had, weet ik niet.
Zusje schreef:allemaal kleine en te rank.
!
horselover23 schreef:Ik neem niet aan dat ze Junior voor een derde keer gaan proberen te veilen, ze staan nu natuurlijk al mooi voor schut dat ze hem 2 jaar achter elkaar niet hebben kunnen verkopen op de veiling.

Jan_VT schreef:horselover23 schreef:Ik neem niet aan dat ze Junior voor een derde keer gaan proberen te veilen, ze staan nu natuurlijk al mooi voor schut dat ze hem 2 jaar achter elkaar niet hebben kunnen verkopen op de veiling.
Junior is vorige keer niet geveild hoor
Kon me herinneren dat er vorig jaar ookal commotie over Junior STV was mbt de veiling.
EmEm schreef:[Ik heb niet alle veterinaire papieren gezien, maar er liepen toch ook heel wat merries bij de PROK wel goed waren, dus je had er best een kunnen kiezen die wel prima was op de foto's.
[/quote]
ceasario schreef:PROK krijg je er altijd bij.Ongeacht de uitslag.
Hadden ze nu de PROK papieren erbij gehad dan had je gezien of er OC ,3 etc bij waren.
Maar een verkoop geklets U kunt PROK aanvragen zegt niets als je niet weet wat de eindcijfers zullen zijn.
EmEm schreef:De dierenarts heeft aangegeven dat die paarden PROK-waardig waren. Dus wat wil je daar nu mee zeggen? Dat dit niet zo is?
eebaatje schreef:Er is een verschil tussen een PROK-predikaat en PROK- certificaat!
EmEm schreef:ceasario schreef:PROK krijg je er altijd bij.Ongeacht de uitslag.
Hadden ze nu de PROK papieren erbij gehad dan had je gezien of er OC ,3 etc bij waren.
Maar een verkoop geklets U kunt PROK aanvragen zegt niets als je niet weet wat de eindcijfers zullen zijn.
Ja, zo kun je er ook een negatieve draai aan geven. Je kon toch alle veterinaire rapporten zelf inzien. Een dierenarts heeft de foto's beoordeeld. Hij kent de criteria voor een ' positieve PROK-uitslag'. De dierenarts heeft aangegeven dat die paarden PROK-waardig waren. Dus wat wil je daar nu mee zeggen? Dat dit niet zo is?
Citaat:Hij kent de criteria voor een ' positieve PROK-uitslag'
Cute schreef:eebaatje schreef:Er is een verschil tussen een PROK-predikaat en PROK- certificaat!
Wat is het verschil dan precies? Ik heb een PROK certificaat van mijn merrie en daardoor heeft ze ook het PROK predikaat op haar papier staan. Wist niet dat daar verschil tussen zit.
RDJ schreef:Na mijn inziens was de kwaliteit van de paarden ver onder de maat. Daarnaast is niet gegund niet geboden.
.