Kaja schreef:GertJan schreef:Ik vindt CGJ wel leuk volgens mij
Beetje knippen en plakken.... Dan lukt alles hè Gert???
Het is: Ik vind
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kaja schreef:GertJan schreef:Ik vindt CGJ wel leuk volgens mij
Beetje knippen en plakken.... Dan lukt alles hè Gert???
arie53 schreef:CGJ12 schreef:Het wordt er allemaal niet duidelijker op Gertjan........
Zelfs ik raak nu
zowat het spoor bijster........
Dan is er categorisch iets mis
CGJ12 schreef:ZOWAT Arie........ ZOWAT.............
Wel goed begrijpend lezen graag.........
GertJan schreef:Leuke veulennamen ....
CGJ12 schreef:GertJan schreef:Leuke veulennamen ....
Kan je van Gertjan nou niet gelijk zeggen..........
Nee als die later stout is zeggen ze SnertJan....
Kaja schreef:![]()
Nee als die later stout is zeggen ze
SnertJan....
![]()
CGJ12 schreef:GertJan schreef:Leuke veulennamen ....
Kan je van Gertjan nou niet gelijk zeggen..........
Kaja schreef:essie79 schreef:Ja, vind ik ook..
Wat vind jij ook???
Kaja schreef:Kaja schreef:
![]()
Nee als die later stout is zeggen ze
SnertJan....
![]()
essie79 schreef:
Maarre dat was dus bijna net zo tenenkrommend als met een kind voorop uitstappen aan een lang teugeltje
Kaja schreef:Ik meen het mijn scherm laat echt alleen nog maar nutteloos commentaar zien....![]()
![]()
![]()
Kaja schreef:Nope!! Ook dan komt er weer een dodo om de hoek met zogenaamd grappig commentaar....
Hoe vinden jullie hem? 

CGJ12 schreef:Sjuimpje schreef:Ik vind het wel grappig
Gribaldi die gewoon Jazz er keer op keer uitloopt
Grappig vind ik dat helemaal niet.
En dat blijft hij zo ook nog wel even doen denk ik.
Zoals ik al eerder gemeld heb......... ik zag een zeer lichte (herhaal: "zeer lichte") onregelmatigheid op het linkerachterbeen bij het losdraven. Dat hield hij redelijk lang vol, zowel links- als rechtsom. Niemand anders die dat heeft kunnen constateren?
Weliswaar geen "Tolstoi"-onregelmatigheid, maar zo'n hele lichte weinig voorstellende, waarmee het paard toch iets probeert te vertellen.
Maar aan de andere kant hóóp ik voor zowel amazone als paard (en niet te vergeten CGJ12 zelf!) dat ze de GP-70% structureel gaan passeren.....
CGJ12 schreef:Ben ik weer........
Rhodium blijft een erg fraai dier die met een zeer fraaie houding door de ring gaat. De galop blijft daarbij van erg hoog niveau en HP wist het dier geweldig mooi te laten wisselen. Met het Z2 jury-oog heb ik verscheidene 9-ens en zelfs een paar 10-en gezien....
De draf is netjes bewerkt. Het iets doorverzamelen in draf gaat hem redelijk goed af en daarbij wist hij zich zelfs een paar keer wat meer op te drukken.
De arbeidsdraf blijft echter wat zuinig en de uitgestrekte draf is duidelijk vér onder de maat......... net als de stap trouwens...
Maar verder in de aanleuning een zéér stabiel en erg vriendelijk paard........