Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Alane schreef:@Jorg: net zoals de anderen mischien het ene uitersten hebben meegemaakt maak jij mischien het andere uiterste mee: de meest perfecte Gribaldi nakomeling ...
CGJ12 schreef:Als dát zo zou zijn zou je een paard nooit "snel" hoeven maken aangezien het volgens jou tóch nooit lukt..............
Daar ben ik het dan dus ook NIET mee eens.
WWWiske schreef:Idem !!!!! ik kocht de jaarling vanwege de beweging en ze had ook een leuk koppie, de moederlijn sprak mij wel aan, dat ze Gribaldi als vader heeft? het zij zo.
Citaat:Ik heb dat "steken" nog niet gezien bij nakomelingen.
Magique schreef:hoewel dat wel de nodige bloed zweet en tranen zal hebben gekost![]()
Pipo schreef:Gribaldi zal vast wat nachtjes hebben zitten janken in zijn stalletje![]()
Maar die is nog niet snel
Vind het wel knap, dat ze dat dier zo aan de gang hebben gekregen. Al wil ik eigenlijk helemaal niet weten HOE ze dat hebben gedaan.
Pipo schreef:Vind het wel knap, dat ze dat dier zo aan de gang hebben gekregen. Al wil ik eigenlijk helemaal niet weten
HOE ze dat hebben gedaan.
Suzanne F. schreef:Hahaha, nou je zal het niet geloven maar zo heeeel erg moeite zat er ook weer niet aan hoor. Alleen de eners vond ie beetje moeilijk in t begin maar piaffe en passage had ie echt aanleg voor.
En daarbij is het alleen maar in zijn karakter te prijzen dat hij zich zo heeft laten bewerken.
sarabande schreef:Als je dit topic (en alle eerdere over Gribaldi) doorleest zal je zien dat niet "jullie allemaal" gek van Grib zijn, we worden hoogstends gek van het welles nietus gemiep eromheen
.