Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
irmaz schreef:Maar het lijkt me geen goede zaak wanneer iedereen bij alles wat ze schrijven moet bedenken, als maar niemand (en zeker niet het boktbeheer) mijn woorden verkeerd opvat
Ik had me iig flink persoonlijk aangevallen gevoeld als Pipo iets dergelijks over mij zou schrijven.BartVB schreef:Maar wat is dan het alternatief? Dat iedereen moet kunnen zeggen wat hij/zij vindt zonder er bij na te denken hoe een ander het op kan pakken? .
BartVB schreef:We hebben het hier over een forum. Een forum met een paar duizend mensen die elkaar niet of amper kennen, allemaal hun eigen mening hebben en allemaal alles vanuit hun eigen visie lezen. Dus ja, dan zal je behoorlijk op moeten letten met wat je schrijft want voor je het weet pakken een aantal mensen je (niet kwaad bedoelde) opmerking verkeerd op.
Citaat:Zie hier b.v. de opmerking over Pipo die ik maakte, die bedoelde ik helemaal niet vervelend naar Pipo toe maar toch wordt die zo opgepakt. Ligt dat dan aan Pipo? Nee, IMO niet, iig niet voor het grootste deel. Ik had er wat meer bij na moeten denkenIk had me iig flink persoonlijk aangevallen gevoeld als Pipo iets dergelijks over mij zou schrijven.
Citaat:Maar wat is dan het alternatief? Dat iedereen moet kunnen zeggen wat hij/zij vindt zonder er bij na te denken hoe een ander het op kan pakken? Alles moet maar kunnen en iedereen moet maar in hun achterhoofd houden dat jij het niet zo kwaad bedoeld?
Dat zou heel mooi zijn maar helaas werkt het niet zo blijkt in de praktijk.
BartVB schreef:@ceasario:
Eehm, dat gaat me wat te snel
Kan je die eeste zin nog een keer doen in Jip en Janneke taal? Ik raak de draad een beetje kwijt met alle personen en reacties.
Citaat:Kan je die eeste zin nog een keer doen in Jip en Janneke taal?
BartVB schreef:De beheerders en modertors van dit forum zullen proberen ongewenst materiaal zo snel mogelijk te verwijderen van de site.
[...]
Je geeft verder aan dat je geen kwetsende, obsene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, sexueel-georienteerde berichten plaatst.
BartVB schreef:Maar wat moeten we daar tegen doen? PBs en emails kunnen we vrij weinig mee aangezien niet te controleren is of die PBs/Emails authentiek zijn.
Citaat:Heike liep zich echter constant te ergeren aan een op zich best goed lopend forum op Internet, het probleem was echter dat dat forum niet echt geweldig in elkaar zat. Het was traag, je kon er anoniem berichten plaatsen, je kon er zelfs berichten plaatsen onder de naam van iemand anders.
Er werd daar dus heel wat afgeruzied. Kortom: Kommer en kwel in paardenforum land.
Maaaaarrrrrr. Daar was BartVB die op dat moment voor een andere site bezig was met de ontwikkeling van een forumsysteem. Bart werd het gemiep over dat andere forum een beetje moe en heeft toen voor Heike dat forum op een van zijn domains geinstalleerd. Een mooie manier om het forum te testen dacht Bart.
BartVB schreef:
Dat zou heel mooi zijn maar helaas werkt het niet zo blijkt in de praktijk. Zie hier b.v. de opmerking over Pipo die ik maakte, die bedoelde ik helemaal niet vervelend naar Pipo toe maar toch wordt die zo opgepakt. Ligt dat dan aan Pipo? Nee, IMO niet, iig niet voor het grootste deel. Ik had er wat meer bij na moeten denkenIk had me iig flink persoonlijk aangevallen gevoeld als Pipo iets dergelijks over mij zou schrijven.
Zannekin schreef:'t hangt er allemaal vanaf hoe de PB zender het allemaal kan uitleggen. Kan me inbeelden dat de ene daar wel eens tuk gladder in is dan de andere...
jaantsje schreef:Wat ik dus nog steeds niet begrijp is waarom een topic over een ban.