De in 1919 geboren Hanoveraan Feiner Kerl, zoon van Fling. Zeer belangrijk geweest in de sportpaarden fokkerij. Is deze hengst op het oog zoveel meer in balans gebouwd dan de door mij geposte Volbloed hengsten? Ik zie werkelijk niet zoveel verschil.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ceasario schreef:De zebra kan een veel hoger snelhied ontwikkelen dat het paard. De zebra haalt ver over de zestig km./per uur. Terwijl het paard niet verder komt dan 40 a 50 km per uur
Himyar schreef:Ik denk dat zowel renpaarden, rijpaarden als zebra's een goede bespierde achterhand nodig hebben voor zowel accelereren als dragen. Een paardachtige zonder een goede motor achterin lijkt me geen echter survivor.
Dus dat heb ik voor de grap maar even gedaan, zowel voor twee volbloeden, als twee grondleggers van het lendenmechanisme/evenwichtsskelet als de berber die ik hier een tijdje geleden ook neer heb gezet. 

) Suzan1 schreef:[image]
staat dit paard achter niet veel hoger (op de grond) dan voor? Als dit paard wel correct staat, is het nogal overbouwd!
vind ik geen goed voorbeeld om lijntjes te trekken
Sammie schreef:Het probleem met deze foto van sineda is ookdat ie schuin van achteren is genomen.

thoroughbred schreef:Wat een onzin ceacario, je kunt ook overdrijven zeg![]()
Ik heb vaak genoeg met anna geprobeerd te discussiëren, maar heb vaak genoeg ondervonden dat hij niet op mijn argumenten reageerde.
En omdat hij nu een ban heeft, moeten we er maar niet meer over praten?
Het gaat toch niet alleen over zijn mening, er zijn toch ook mensen die zijn visie delen die inhoudelijk kunnen reageren?? wat steeds niet gebeurd.
Iedereen mag van mij zeggen wat ie wil, maar als ze tegenargumenten krijgen, reageer daar dan ook op.
De vergelijking van wat hier wordt gezegd en een aanslag op iemand plegen vind ik toch wel erg ver gaan......jesus...

ceasario schreef:Vandaag is van Gogh vermoord.
Door een vertegenwoordiger van een groep die willen bepalen wat er gezegd wordt in deze maatschappij.
De groep concludeer ik inmiddels is niets anders dan de groep die hier op dit moment tegen zichzelf aan het praten is door hun haar "geloof" te verkondigen zonder dat de ander zich kan / mag verdedigen hier.
Wat maakt hier de mensen anders dan de groep die van Gogh heeft laten vermoorden.
nl. door een ban iemands mond"dood" maken Omdat bepaalde vrije uitspraken hun niet bevielen in een land van "vrije" meningsuiting..
en waar bij een ander topic nu wel alles kan.
Hoe hypocriet is de zichzelf echte Nederlander noemde.?

Als ik maar lekker kan knolhobbelen