Zo uit de wei gehaald. Ze had oom wat uitvloei gehad. Zou het dan dit weekend?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

welke van je merries is overigens bevallen (ivm het lijstje)
wat een absurd grote bult ook, hopelijk slaat de medicatie goed aan. Kwa drinken heb ik helaas geen tips. Hoeveel drinkt ze ong nu?
.
fijn dat alles goed is gegaan
daar smelt je toch helemaal van.
vanmorgen ging de bevalling echt gigantisch snel. Tegen de tijd dat ik buiten de deur stond, was het veulen er al zga uit. Het vlies brak echter niet dus gelukkig hebben we het wel gezien op de camera en konden we het vlies optijd kapot maken. Voor de rest ging ook alles echt heel vlot. Super blij mee aangezien we een drukke dag voor de boeg hadden ivm de keuring. Zijn naam is Jackson geworden

nieky1993 schreef:Cyrina Wellicht krijgt hij idd toch nog wat stippen op latere leeftijd. Wel grappig dat hij al zo duidelijk een eigen mening heeftwelke van je merries is overigens bevallen (ivm het lijstje)
Butengewuen Odessa was ook een Maiden toch?
Balko jeetje zeg het zit jou niet meewat een absurd grote bult ook, hopelijk slaat de medicatie goed aan. Kwa drinken heb ik helaas geen tips. Hoeveel drinkt ze ong nu?
Shadow33 jouw veulen is idd ook een joekel. Hopelijk wordt deze idd later ook een stuk groter als de andere nakomelingen.
Am_horse Sis is met recht ern echte fopmerrie.
Rauka wat een leuk veulenfijn dat alles goed is gegaan
Boelles nope de papa is onze effen zwarte hengst Booster. Maar hij is ook de vader van Elvis, Groovy, Floris en Indy die wel bont zijn (omdat moeders allemaal bont zijn).
Kabayo wat een prachtige fotos van Roza met je dochterdaar smelt je toch helemaal van.
Nou ik lig ondertussen half in coma op de zetelvanmorgen ging de bevalling echt gigantisch snel. Tegen de tijd dat ik buiten de deur stond, was het veulen er al zga uit. Het vlies brak echter niet dus gelukkig hebben we het wel gezien op de camera en konden we het vlies optijd kapot maken. Voor de rest ging ook alles echt heel vlot. Super blij mee aangezien we een drukke dag voor de boeg hadden ivm de keuring. Zijn naam is Jackson geworden
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En alle 3 onze hengsten hebben het fantastisch gedaan op de keuring. Booster is goedgekeurd met 1ste premie + ster met 225 punten. Santos is goedgekeurd met een 1ste premie + ster met 213 punten. Cooper is goedgekeurd met een 1ste premie + ster met 217 punten. Echt meer als dik tevreden over deze dag![]()
Lijst veilige merries. Stuur mij een pb als je op de lijst wil
Kleine pony's vanaf 300 dagen, paarden vanaf 320 dagen
Nieky1993 - April - 346 dagen
Butengewuen - Odessa - 339 dagen
Eilinora - Eleri - 339 dagen
Lyona - Tara - 338 dagen
Am_horse - Sisi the Empress - 336 dagen
Nieky1993 - Missy - 336 dagen
Hennos - Hilde - 333 dagen
Cyrina - Gretha van Warnsdorn - 332 dagen
Cyrina - Zeeveld's Sky Full off Stars - 331 dagen
Myrthee_ - Miss Abbadon TW - 329 dagen