Kan helaas de foto's niet zien l. Maar als ze al zo vroeg veel uier aanmaakt misschien even laten scannen op placentitis. En laat je aub niet afschepen met dat ze koorts moeten hebben, want dat is echt niet zo
Ik weet er alles van,jaar voordat ellie geboren werd had Pepper ook placentitis zonder enige symptomen. Zelfs geen uier. 10 weken te vroeg een dood hengstveulen
Dat is helemaal een nachtmerrie Bo had het bij haar laatste dracht 2x. Enkel een heel klein beetje viezigheid bij haar kling. Na medicatie was de placenta weer mooi dun, maar kwam later weer terug. En wederom een verdikte placenta. Bloed was goed, geen uier, geen verhoogde temperatuur. In de kliniek waren ze beide keren verbaasd dat het bij de echo toch wel om placentitis bleek te gaan.
Dit was vanmorgen, ze staat nu buiten dus straks even kijken of het teruggelopen is. Het is ook gewoon tricky want ze is over 7 weken uitgerekend dus als ze wel eerder gaat bevallen dan is het logisch dat ze ontwikkeld. Stel ze gaat 2 weken eerder dan is dat over 5 weken al dus dan klopt het wel. Alleen kunnen we niet in de toekomst kijken.
Ooo, nou dan zou ik mij eerlijk gezegd geen zorgen maken. Het is heel normaal dat het uier wat begint te veranderen bij dit aantal dagen. En bij een maiden weet je het toch vaak nooit wat hun ‘normale’ doen is