Kletstopic veulens 2025

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

garffpamela

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:02

@sharon wat vervelend dat Vic het zwaar heeft gehad van het verhuizen. Hoe gaat het nu met haar?

@Mirjam hoe is het gegaan op de veulenkampioemschappen?

@meremel, fergus heeft maatje pony. Maar dat is groter dan gemiddeld denk ik haha

@Blue-eyes wat een leukerd!

@de rest, wat een knappe veulens allemaal :Y) Echt bizar hoe snel ze groeien en veranderen he!

mirjamalvaro

Re: Kletstopic veulens 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:25

Goed, ze gedroeg zich super. Geloof 7e plaatsing.
Afbeelding
Heb niet hele protocol kunnen ontcijferen.

Wat ik hebt ontcijferd: goede proportie, grote stap, functionele gangen, kan heel fijn rijpaard worden, heeft potentie voor de toekomst.

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:36

Garffpamela, : Viv gaat goed nu gelukkig, vrijdag ga ik haar eindelijk bezoeken, kijk er zo naar uit <3

Echt een Knappie MirjamAlvaro <3

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:07

Knappe dame Mirjamalvaro!

Dank je wel voor de complimenten voor Dice! Het was best spannend, hij was een verrassing en toen we erachter kwamen dat mama drachtig was (we hebben haar sinds november), bleek niet alleen mama maar ook papa een frame overo. Dus dat was wel even zenuwen toen hij geboren werd. Maar gelukkig kwam er een vlekkenmonster uit en een heel leuke ook nog :D

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:27

Viento is van 14 april, 5 maanden nu dus.
Langzaamaan richting afspenen toewerken nu, hij eet af en toe alleen in de stal en z’n moeder in de stal ernaast. Helaas lukt heel veel langer nog niet zonder stress, een echt moederskindje…

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:30

Mijn veulens staan gerust bij "tante" chablis binnen of bij "tantes" Blossom en Roos op de wei, terwijl de moeders ergens anders zijn. Super relax allemaal :')

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:36

Mijn veulen staat vaker bij vader dan bij moeder. Moeder kan in de stal staan en veulen is ervandoor naar vader die in de weide loopt. En omgekeerd ook. Die trekt echt heel zelfstandig zijn eigen plan en moet nog 2 maand worden _O-

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:52

Dice vindt het nog best moeilijk om even bij mama weg te zijn. Een paar keer per week nemen we Vicky even mee naar de bak om tien minuten te longeren ofzo, dan blijft hij met wat lekkers in de stal. Tante Sundance en oma Mick staan er dan bij, maar dat is niet goed voor meneertje. Ik blijf er dan ook bij of mijn schoonzoon, dat helpt wel. En Vicky vindt het prima als ze even bezig is zonder baby.