Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elisa2 schreef:Bedankt voor het verslag! Ik heb weinig gemist dus behalve die hele goede die ze niet door lieten..
misterA schreef:Vanaf het scherm zie je toch vaak een heel ander paard dan in het echt. Met name het op-of neerwaartse beeld op een scherm geeft niet de werkelijkheid weer. Ook het achterbeen gebruik is vertekend. De camera staat op een vast punt en nog belangrijker, niet op dezelfde hoogte als het paard. Je kijkt er voortdurend bovenop. Daarom neem ik de vooral nogal kritische beschrijving met een schepje zout. De hengsten zijn gemiddeld genomen, in werkelijkheid beter.
misterA schreef:Het is een gokspelletje. Hier op bokt zijn er mensen die er meer kijk op hebben. Laat nou net mijn hengst in de tweede groep zitten. De Dante x Chinook. Was gespannen in de galop!! En nog een paar paarden in die groep .Gek hoor, als net achter de kooi een stel halve gare paardenmensen met een gillend kind aan het dollen zijn. De mede eigenaar was not amused, zo'n fijn paard in het werk, zeer correct, geen enkele bemerking, prachtig type.. Hij zei, .zo hou je wel weer een stel hengsten over die weinig of niks toevoegen, kijk maar naar de hengstencompetitie. Zelf weet ik ook niet welke hengst van de 2 laatste jaargangen zal gebruiken. Geen een dus. Misschien een beetje zuur maar dat moet kunnen. Als er een stel hengsten vorige week worden goedgekeurd met gebreken. Ze compenseren wel...dat wel weer.