Jet_33 schreef:Ik heb hardop gelachen om dat vliegenmasker
En ondanks dat Y’ur de grote ster is, gaat mijn oog steeds meer naar mama. Wat een geduld en rust straalt ze uit

Ik ben ook zooooo trots op Rosa! Ze is van nature uit eigenlijk een erg zenuwachtige, snel gestreste merrie. Maar sinds Y’ur er is, is ze als een blad omgeslagen! Zo onwijs mooi en bijzonder om mee te maken 
Earth schreef:Hahaha je ziet hem echt denken 'ah fek hoe doe ik dit?'
Zo leuk, en die hinnikjes zijn zo schattig

U vraagt Y’ur levert
Geluid aan!
Mama was de wei in, Y’ur had geen zin in moddervoetjes
dus dan maar een minuut of 10 in de paddock naar je moeder blijven gillen tot ze terug komt. (Wat ze niet deed
)
Mer1980 schreef:OMG dat masker

te schattig

Wat een figuur is hij he?
AvHdG schreef:Mijn dag word helemaal goed van het zien van die turbo sprint filmpjes

Genieten he?! Omdat wij er ook geen genoeg van krijgen:
SjonnieZ schreef:Een heerlijke stuiterballende clown… en die moeder, petje af, wat een rust straalt die uit.
Ja ik verbaas me ook echt steeds over hoe ver Rosa het accepteert dat Y’ur weg gaat. De eerste tijd ging ze er wel achteraan. Denk dat ze nu eieren voor haar geld kiest en ze weet toch wel dat ik meneer weer terug aflever na z’n uitspattingen 
fransje23 schreef:Omg, hij is echt geweldig schattig!
Wat een hoop karakter en levenslust in dat kleine lijfje!
Och ja, zijn karakter is zoooo groots en zooooo leuk! Onze vriend 
Hij staat nu iedere keer braaf klaar om ook een vliegenkap op te doen als Rosa de hare krijgt
als jullie nog tips hebben waar we vliegenmaskers in maatje alpaca kunnen halen dan zijn die welkom
dan krijgt hij zijn eigen masker
Earth schreef:Zelfs mijn man is fan van Y'ur

Hahahaha yes! Y’ur for the win 
Met de groetjes van goudlokje 

(Ladder staat daar niet meer, ik moest even de camera wisselen in de stal
)