Kloesje schreef:Prachtig paard!
Wat is er weinig over gebleven van haar kol en sneb
Ja apart hé! Ik dacht eerst dat het in de winter alleen wat vervaagd was, maar inmiddels is dit bijna helemaal verdwenen. Ik ben benieuwd of het zo blijft!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Babootje schreef:Ja dat verandert altijd flink. Ik dacht bij die van ons toen ook, zooo die zijn uitgeschoten met de verfroller.![]()
Maar het is nu best een mooie bles geworden moet ik zeggen.
[ [url=m/GFgJdW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/R2UJA0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooi dier! 

. Wat is ze knap!!
Maar toch is ze ook nog wel erg jeugdig en ben ik wel blij met mijn beslissing om haar eerst nog lekker een winter (en zelfs misschien een zomer) te laten staan. Ik heb geen haast dus ze mag nog lekker even paard zijn!
allebij zo'n onwijs lieve uitdrukking...
En het is inderdaad nog steeds echt een kopie

Verder gaan we de komende tijd heel veel genieten en lekker prutsen zodat ze overal wat aan went. Ik ben in ieder geval heeeel blij
En inderdaad, ben ontzettend blij dat ze in deze opfok is opgegroeid en dat ze er zo op hebben gepast. Werd ook heel fijn meegedacht.
maar met een beetje TLC is ze zo weer lekker haarzelf. Ik doe wel al wat met die van mij. Naast de fiets en wat licht longeerwerk. Nou ja ik, mijn bijrijders doen vooral dingen met haar
knappe merrie.