Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ben zo rond 2003 ofzo begonnen met knippen en bakte er eerst ook niks van. Dankzij veel oefenen, een goed voorbeeld en een Fjord met fijne manen ben ik een heel eind gekomen 
Donja schreef:Ja, keuze is al gemaakt. Kenia had vorig jaar een mooi merrieveulen van Jelte en we proberen dit jaar Jelte's zoon Olaf. Ik ga ervan uit dat Kenia geen Gra kan geven, dus dan wordt het veulen een Brun.
Voor Noor is de keuze dit jaar gevallen op Solar. Voor haar wordt het haar eerste veulen, dus eerst eens zien wat ze ervan bakt. Noor kan Gra geven (heb haar op kleur laten testen), maar Solar volgens mij niet, dus het veulen wordt een Brun of een Uls.
Nou ja, eerst maar zien dat ze drachtig worden
Vannacht gaf ze me even stress. Ik zag haar schrapen, rondje draaien, bijna liggen en toch weer niet, om vervolgens in een hoekje te gaan staan chillen
Normaal verzet ze nauwelijks een pas als ik kijk 
Alles ontwikkelt rustig door dus het zou zomaar kunnen.
Hij is niet heel vol en de spenen zitten nog naar binnen gevouwen. Wel voelt het hard, zie ik weinig verschil tussen 's ochtends en 's avonds en heeft ze de laatste dagen veel last van zucht voor en achter het uier.