Onze heren hebben ook goed hun best gedaan in de keuring en tijdens de zadelrubriek. En dat voor de groentjes. Een hele ervaring rijker
AniekR, wat een prachtige foto's heb je gemaakt! Hartelijk bedankt!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
De faciliteiten waren uitstekend en hoewel er af en toe wat dreigende wolken aan de hemel verschenen hebben we het grootste deel van de dag van het zonnetje mogen genieten. Ik heb leuke paarden en pony's gezien, maar naar mijn idee ook best veel dieren die niet in optimale (keurings)conditie verkeerden of die werden voorgesteld op een wijze die de dieren geen recht deed. Eigenlijk begrijp ik dat niet zo goed, want als je hoopt op een goed resultaat probeer je er toch voor te zorgen dat die zaken in orde zijn lijkt mij.
Leuk als je paard of pony zich los in de wei goed laat zien, maar de jury moet het doen met die twee rondjes.
Naar mijn idee hebben de juryleden daar vaak toch wat doorheen willen kijken en waren ze in veel rubrieken behoorlijk gul met eerste premies.
. Ik ben eens aan het rondneuzen om wat meer informatie over hem te krijgen... Zijn naam is Bright's Bobo(v. Bright Speed).brenndaa schreef:Hallo allemaal,
Afgelopen dinsdag ben ik thuisgekomen met een veulentje. Ik ben eens aan het rondneuzen om wat meer informatie over hem te krijgen... Zijn naam is Bright's Bobo(v. Bright Speed).
Ik heb begrepen dat hij kampioen is geworden op de keuring in Tolbert, heeft iemand hem toevallig op de foto gezet? En zijn er mensen die eventueel ook nakomelingen hebben van Bright Speed?
Ben erg benieuwd!
Groetjes,
Brenda