Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

yeentll schreef:Vandaag weer een beetje met Hinde aan de hand gewerkt, ze heeft even een weekje stil gestaan. Ze is de laatste weken ontzettend fijn aan het ontwikkelen en erg werkwillig. Ik ga waarschijnlijk 9 juni naar Alblasserdam.
[ Afbeelding ]
Marijkeeee schreef:Met een sportpredikaart erbij maak je wel kans tenzij ze afwijkingen heeft op beenstand bijv.
Even je profiel bekeken lijkt een mooie bloederige merrie. Zou het altijd proberen als je een sportpredikaat erbij hebt

Mosh schreef:Ik hou daar wel van! het mag geen dooie zijn, maar het moet wel hanteerbaar zijn.
Als het je lukt om zelf 3 à 4 dagen ongeveer 20 minuten op een serieuze manier te longeren, dan zou ik iemand zoeken die je goed kan adviseren over voeding en manier van trainen (is per paard toch weer verschillend). Ook de planning naar de keuring toe en het voorbrengen zelf moet in orde zijn. Je moet even weten hoe je je paard het beste kunt voorstellen. Dit laatste kun je desnoods ook door iemand anders laten doen, maar dan zou ik van tevoren wel een of twee keer oefenen.
Ben even aan het nadenken over een persoon die je goed kan adviseren..