Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad vandaag!
Een paar mensen aangesproken, samen met IngridM
.Heb ook wat paarden op de foto gezet, dus die zal ik er van de week even opzetten.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ymor schreef:Caitlin_K schreef:Gefeliciteerd allen!
Een paar mensen aangesproken, samen met IngridM.
Heb ook wat paarden op de foto gezet, dus die zal ik er van de week even opzetten.
Dan heb ik jou denk ik ook gezien?

Ymor schreef:Caitlin_K schreef:Gefeliciteerd allen!
Een paar mensen aangesproken, samen met IngridM.
Heb ook wat paarden op de foto gezet, dus die zal ik er van de week even opzetten.
Dan heb ik jou denk ik ook gezien?
Lager,lager , lager
. Drie ringen is toch wel veel en ik had me toch een hoofdpijn! Ik heb dan ook bijna alles, maar soms kon ik niet voorkomen dat er één tussendoor glipte. Gelukkig ging het in de middag beter na een paracetamol.
) weer aan de beurt, de eerste mailtjes heb ik binnen, die ga ik dan ook beantwoorden! Als je foto's van je paardjes wilt zien, mail dan even. Mailadres te vinden op de eerste pagina van de catalogus!
Onze extra hand was helaas ziek, dus de eigen camera kwam de tas niet uit. Bella schreef:Leuk hier nu weer aantal namen voorbij te zien komen icm foto's dat ik denk: Hee, wacht, dat waren jullie!
Ymor/Romy jullie stonden naast ons met de trailer, toch?
Ook weer bij van de lange dag gister, evenals de dametjes was ook ikzelf wel gaar. Maar erg genoten van deze eerste merriekeuring voor ons bij het NMPRS. En met resultaat om zeer tevreden over te zijn. Nanaimo (en zal het nu goed zeggen) 1C, Fleur 1B en Flower 1A.
Wat ik me nog wel afvroeg: Krijg je op den duur ook nog een scoringslijst of punten te zien of is dat niet het geval? Vond het al erg fijn dat in de ene ring we commentaar van de jury kregen (nanaimo en flower), dan heb je toch al een mooie leidraad in de plussen en minnen. Fokkerijtechnisch interessant om te weten.
Wacht nu met smart af via waar er nog foto's van de meisjes opduiken via hierOnze extra hand was helaas ziek, dus de eigen camera kwam de tas niet uit.

Elien was er namelijk zelf met een merrie en heeft verder geen foto's gemaakt.