Ik kom waarschijnlijk zondag kijken. Neem geen paardje mee
stal_HD
Geplaatst: 13-04-14 11:23
Maar ik kom allen zondag rowan en dan is er aangespannen rijden...
Roel wilde liever dat ik 1 dag ging. Achteraf denk ik ook maar goed. Ben vast aan de latten 's avonds hahaha.
Joyce op zich valt de narcose mee. Ben ook rustig wakker geworden, maar ben er alleen zo heel erg moe van nog. Maar elke dag een beetje beter. Hopelijk kan kid zich zondag dan wel gedragen... Met een week geen training. Ik hoop dat er nu ook resultaten komen van het onderzoek.
@Rowan ik vertrek ook vrijdag en zal zaterdag en zondag deelnemen met 1 paardje @Mathilde Hopen dat je dan snel aansterkt en kunt gaan genieten aankomend weekend
stal_HD
Geplaatst: 15-04-14 21:26
Het gaat gelukkig steeds beter.. Vanavond voor het eerst gesprongen aan de hand met kid. Nu moet hij nog leren dat hij niet door stormt na de sprong hihihi. Maar springen kan hij wel volgens mij. Maar he' al zal hij het verpesten, dan nog kan ik hem niets kwalijk nemen. Kan ook niet alles tegelijk met hem oefenen..
Ik ben er dus alleen zondag. Ga 's morgens vroeg heen en kan dan denk ik laat weer thuis. Nu zien of roel en daniel niet toevallig met me mee willen reizen... is wel net zo gezellig.
Oh echt? Top had namelijk mijn liedje alleen op mp3 en die deed het op het wj niet maar dat kan nu dus wel
jolandje
Geplaatst: 17-04-14 23:10
een van mijn meisjes kan niet mee, dat wil zeggen dat tess het alleen moet doen, met hier en daar een beetje hulp van mij, zijn er ook nog mensen die eventueel kunnen helpen?