Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Urielle schreef:balance schreef:Het slaan, schoppen of bijten van een dier valt onder dierenmishandeling. Ongeacht of iemand vindt dat het het simpelste en beste advies is. Daarnaast, even belangrijk, geeft TS aan dat dit niet is wat ze wil. Er zijn andere oplossingen en die zijn ook al aangedragen.
Zo kan ik het ook.... je kind van 5 bij zo'n kreng van een shet de wei in laten gaan en laten poetsen/rijden is kindermishandeling? Sorry hoor, maar hier kan ik met mijn pet niet bij.

Nikkihorse schreef:loveidefix schreef:mijn advies: doe die paarden maar weg, dit gaat echt niets worden. Als je geen verstand hebt van dieren, laat staan van paarden, begin er dan ook niet aan.
Ik heb nog een pluizige little pony liggen, stuur ik gratis en voor niets op![]()
De vergelijking tussen paard en kind is ronduit achterlijk (als ik zo vrij mag zijn)
Belachelijke reactie!
TS zegt zelf dat ze altijd paarden heb gehad, en er nooit problemen mee heeft op de manier waarop zij het doet. Ros jij je paard maar lekker in elkaar, lochies dat hij luistert onwijs bang om op zijn donder te krijgen.

geloofhoop schreef:Ja we zijn met hem gaan clickeren, niet terug bijten niet slaap niet schoppen. Kindje kan hem nu samen met mama uit het land halen, en zonder enige problemen loopt hij nu rustig mee. ze heeft er zelf al even op gezeten wat super ging. we zijn er nog niet helemaal, want af en toe als kindje te druk word gaan de oren in zijn nek. maar met verder clickeren gaat dat vertrouwen ook goed komen. hij heeft al veel meer respect en dat zonder slaan en schoppen mensen.