Maar wat zul je in spanning hebben gezeten, fijn dat ze toch nog belden, want zo'n "geen bericht is goed bericht" methode is niet zo goed voor het hart.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Neonlight schreef:DNA duurt een aantal weken.
Maar wat zul je in spanning hebben gezeten, fijn dat ze toch nog belden, want zo'n "geen bericht is goed bericht" methode is niet zo goed voor het hart.
Annash schreef:petraaken schreef:Dat is eerder Ik-loop-de-muren-op-methode.Hoewel Annash zaterdag ook wel weer zo'n moment zal hebben. Denk dat Annash zaterdag een nagels meer gaat hebben.
Hoezo? Volgens mij is zaterdag toch niks meer waar hij erop uit kan gaan?
Of ik moet het niet snappen...
Voorheen was het volgens mij wel zo dat op de showdag de 3de bezichtiging was?Annash schreef:Heel mooi rapport, kortom ik heb een kerngezonde pony! Superblij mee
_coquette_ schreef:Zou ik me mogen melden? Wij willen waarschijnlijk 2013 met een hengst naar de keuring
xinram schreef:ja, nog een 'Le Ceanu-tje' zou jammer zijn
Maar doordat hij Juli dit jaar 3 wordt hebben we nog niks met hem gedaan. Maar wanneer alle sneeuw weg is en de longeerbaan goed te doen is gaan we rustig aan beginnen
Maar wel erg leuk! _coquette_ schreef:Wij willen wanneer hij zich voldoende blijft ontwikkelen met een Bentley x Don Romantic komen. Dus wat apart bloed. Hij kan zeer goed bewegenMaar doordat hij Juli dit jaar 3 wordt hebben we nog niks met hem gedaan. Maar wanneer alle sneeuw weg is en de longeerbaan goed te doen is gaan we rustig aan beginnen
Vind het best zonde dat ze die ene Fidertanz zoon niet genomen hebben. Goed model en vanaf de foto's te zien best goed bewegen.petraaken schreef:_coquette_ schreef:Wij willen wanneer hij zich voldoende blijft ontwikkelen met een Bentley x Don Romantic komen. Dus wat apart bloed. Hij kan zeer goed bewegenMaar doordat hij Juli dit jaar 3 wordt hebben we nog niks met hem gedaan. Maar wanneer alle sneeuw weg is en de longeerbaan goed te doen is gaan we rustig aan beginnen
heb je een link naar Bentley? Die ken ik niet echt. Nieuw ander bloed kunnen we best gebruiken bij het NRPS.Vind het best zonde dat ze die ene Fidertanz zoon niet genomen hebben. Goed model en vanaf de foto's te zien best goed bewegen.
Magere oogst dit jaar en zeker in de dressuur.