Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DePaardenman schreef:Er hoeft op zich geen discussie over gevoerd te worden maar ik vind het wel belangrijk dat iemand even duidelijk zegt waar het op staat, er lezen en posten genoeg mensen mee die er de ballen verstand van hebben (dat blijkt wel...) en die moeten niet denken dat dit een goede manier van klaarmaken is. LoveTessa ziet in haar hengst een sportpaard met veel potentie, op afstamming kunnen we hem voor de hengstenkeuring al afschrijven dus lijkt mij het slimmer om gewoon zuinig op hem te zijn zodat ze er heel veel en heel lang plezier van kan hebben.
Elisa2 schreef:Idd in het schuim werken van een 2-jarig paard aan de longe is zo ongeveer wel een van de stomste dingen die je kunt doen..motivatie voor deze mening wordt hierboven gegeven door JandeR..als je paard dan kleutergymnastiek wil laten doen,denk er dan in godsnaam over na wat je precies doet...longeren is zowiezo heel erg belastend voor een jong paard..laat staan voor een 2-jarige..
DePaardenman schreef:Seasons schreef:Mijn hengst kan toch nog meedoen! Tenminste, als Ad Valk hem goed genoeg vindt!
Moeder VB en oma STB de rest kan ik niet zien want paardenfokken is weer van slag.
Met wat voor reden en doel wil je naar de HK? Ad maakt wel een factuurtje hoor...
DePaardenman schreef:Seasons schreef:Mijn hengst kan toch nog meedoen! Tenminste, als Ad Valk hem goed genoeg vindt!
Moeder VB en oma STB de rest kan ik niet zien want paardenfokken is weer van slag.
Met wat voor reden en doel wil je naar de HK? Ad maakt wel een factuurtje hoor...
Seasons schreef:maar ik geloof best dat mijn hengst wat kan toevoegen aan de fokkerij.