Ja.. Mijn paard had dus al niet heel veel manen (zoals de foto op bij 3 jaar). En zijn sokken stelde ook niks voor en die moest ik vanaf 3 eraf halen wegens medische redenen.. Toen wou de amazone hem wel een in de knotten en zei ik: doe maar wat je niet laten kan..
Geen dag spijt van gehad want het staat hem veel beter als die half lange slonzige dunne maantjes.. Dit staat hem gewoon heel stoer en meestal zien mensen niet eens dat hij fries bloed heeft (het is waarschijnlijk een kruising.. weet de vader niet namelijk )
SRY
Geplaatst: 03-06-13 13:54
Mijn pony ken ik al vanaf dat ze geboren is en toen ze van haar moeder af mocht, was ze van mij Over 19 daagjes is ze jarig, alweer 9 jaar, de tijd vliegt.
2 maandjes oud:
2 jaar oud, ze liet alles toe, zelfs het zadel voor het eerst
Nu als bijna 9 jarige
_Dracarys
Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-13 14:15
Susyb, wat gaaf zeg! Is een superluxe paard dan haha
SRY wat een Knapperd! Wat voor ras is ie? Niet als 2 jarige ingereden hoop ik? Of was het een typfout
SRY
Geplaatst: 03-06-13 15:01
Dankje Ze is een kruising: haflinger x arabier Haha nee niet ingereden als 2 jarige ze was toen thuis achterom voor te wassen en ze liet alles toe en hebben we foto's gemaakt met zadel erop, is tevens het zadel van mijn andere paard foto is ook bewerkt, want op dat dekje stond namelijk de naam van mijn paard, Jordy. Ze is netjes vanaf haar 3e ingereden
marygoround
Geplaatst: 04-06-13 14:48
Ik ken en heb Fares pas twee jaar, maar ben wel een veulenfoto van hem op het internet tegen gekomen. Moest toch wel even gniffelen, wat een totaal ander dier! Grappig om te zien, leuk topic dit ook.
Fares als veulen dus, 2 dagen oud.
Fares afgelopen winter, 7 jaar oud.
Amber_
Geplaatst: 04-06-13 17:34
Ik kreeg vandaag foto van Gio, toen ik hem kwam ophalen, op 5 maanden
Gio op de hengsten keuring, in April dit jaar! Bijna 3jaar!
Tsikala
Geplaatst: 04-06-13 23:30
Stinger, Haflingerhengstje 3 maand oud op de keuring
Dit is echt leuk om te zien! Sommigen veranderen enorm! Helaas heb ik zelf geen fotos toe te voegen, maar ik wilde toch even zeggen dat ik dit een leuk topic vind! Vooral de verandering van Fares haha, van bruin naar wit!
Wat een leuk topic! Zal morgen even foto's zoeken van mn 5 jarige door de jaren heen. Ze loopt nu ook met een veulen dus die kan over een paar jaar ook mee doen
rockey
Geplaatst: 12-06-13 10:28
double - u hier wat foto's van hem van veulen tot 5 jarige
Erg leuk om die ontwikkeling te zien bij al die verschillende paarden! Ik weet alleen niet of ik zo blij word van die laatste longeerfoto... Strakker dan strak alles vastgezet maargoed dat is even offtopic.
mijn merrie Giverny is nog geen 3 (word over 1,5 week 2) maar hoop dat ze er toch bij mag
een half uurtje oud:
11 maanden oud:
en een foto van vandaag (dus bijna 2)
FD_horses
Geplaatst: 28-06-13 13:35
Winnetou net geboren, en een 3 jarige Winnetou!
clara
Geplaatst: 29-06-13 19:32
Wat een leuk topic! Ik heb een kwpn jaarling waar ik mega trots op ben en graag wat vergelijkingsfoto's van wil laten zien! Ik heb hem zelf gefokt, helaas is zijn moeder overleden aan koliek toen hij bijna 5 maanden oud was.
Net geboren:
2 weken oud
bijna 5 maanden oud, een week voordat z'n moeder is overleden
en nu, bijna 1 jaar en 4 maanden oud samen met zijn pleegmoeder (het vosje wat naast hem staat)