fokfanaat schreef:van de foto of irl rachell?
helaas van de foto ff...zo op het eerste gezicht....had hem graag in het echt gezien...maar geen tijd helaas..
maar scherp

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marion71 schreef:@Fokfanaat: je bedoelt de Wynton? Ik ken het paard zelf niet. Weet alleen dat 'ie als veulentje Overijssels kampioen was en het de volle broer van mijn aankoop is. Jij hebt 'em wel irl gezien? Ik hoor heel graag wat je ervan vindt/vond.
@Rachell: of 't een goeie aankoop is, weet ik pas straks. Vooralsnog moet ik haar eerst heel zien te houden. Hoe heeft de broer van de jouwe 't gedaan?
Sjoert schreef:Eerste bericht dat ik gehoord heb: Zaten goede tussen.![]()
Kun je ook niks mee.
Sjoert schreef:arie53 schreef:Wynton x Belisar
De foto van de Wynton OOSeven vind ik prachtig.
Kajanus schreef:Je moet wel een geweldig iemand zijn om via een foto zo je oordeel klaar te hebben.
Ik heb gisteren ook foto's gemaakt maar ga ze echt niet plaatsen, mensen als jij verpesten het hier voor alle anderen die wel op een goede manier geïnteresseerd zijn in de jonge hengsten. En iedereen mag een mening hebben maar wel op een normale manier, afzeiken kan je ieder paard, want het perfecte paard bestaat gewoon niet. En ik ben het ook niet altijd met de keuze van de jury eens, maar ik heb er ook geen verstand van![]()