LDRD schreef:Die is leuk Natasja! Ze mag wel even een paar kilo's kwijt.
Inderdaad, samen naar de sportschool denk

Ze werd nu weinig gereden, toch best knap dat je met een graasmasker nog zo mollig kan worden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Elza23 schreef:Ook bij stal Edda zijn soms IJslanders te koop ZONDER eczeem.
Eirikur schreef:Elza23 schreef:Ook bij stal Edda zijn soms IJslanders te koop ZONDER eczeem.
Brabant
Citaat:Naast het ontzettend grote risico op eczeem, is het voor een paard ook tamelijk stressvol natuurlijk.
En in alle eerlijkheid: wij kunnen die importers vaak niet hetgeen bieden dat ze wel in het land van herkomst hebben.... voor het paard wordt veelal 'minder'. Een Europees exemplaar is al gewend aan een beduidend kleiner habitat...
jonur schreef:Waarom niet uit kustgebied? Dan mis je een grote groep hele leuke paarden die dikke kans hebben niks te krijgen, want zoveel excemers zijn er nou ook weer niet.
LDRD schreef:Ik schrijf zeker geen paarden af, maar ik ga dat aspect wel zeer nauw bekijken hoor.
Ik ga op voorhand zeker geen paard aanschaffen waarvan zeker is dat deze het al heeft. Als hij dat later zou ontwikkelen is dat al pech genoeg
.
Fiffill schreef:TS, ik hoop dat je snel een leuke (nouja, 2 leuke) IJslanders kunt vinden! Het gaat bij mij ook wel weer kriebelen hoor, helaas geen geld/tijd. Ooit....