NatasjavE schreef:[Ik lees niets over ongelijke voeten.
Ik denk dat op basis van bovenstaande foto er ook eerder sprake is van zure muggezifterij van de reagerende 'bokker', dan van een ernstig groot verschil dat de duurzaamheid van paard zijn nafok in de weg staat....
Een driejarige die DIT kan tonen:

Zo'n driejarige heeft gewoon buitengewoon veel talent en die onthoud je geen dekbrevet om dat er een 'bokker' is die meent een minimaal verschil aan de voorvoeten te constateren. Zeker niet als er in een voet een veterinaire conditie is vastgesteld die niets met genetische aanleg te maken heeft.
Prima paard, die Vivaldi x Havidoff!
Nu maar hopen dat ze hem niet kapotrijden ten behoeve van hengstshows en Pavocups.
. 
Vecht het lekker via PB uit! 

Als jij vindt dat dat paard op die foto op de voorhand en in onbalans gaat, dan zou ik bijna willen zeggen dat je er geen oog voor hebt... Het paard gaat super over vier benen, ontzettend mooi in balans en pakt gigantisch veel bodem en beweegt daarbij hartstikke ongedwongen en mooi door zijn lijf. Dat doet menig 3 jarige 'm in de verste verte niet na. En dat is (groten)deels te danken aan het staaltje rijvaardigheid dat in het zadel zit!
Ik heb hem maar 1x gezien, dat moet ik erbij zeggen. Dat was niet onder Emmelie, maar onder de verrichtingsruiter (wel een heel fijne amazone overigens!), en ook nog eens bij de eindpresentatie dus toen had Emmelie hem al 7wk niet gereden. Wat hij toen liet zien komt overeen met het beeld wat deze foto geeft. Hij liep als een Z-paard, als je het hebt over houding, achterbeengebruik, souplesse. En niets 'afgedwongens' aan, er werd gewoon rustig uit gereden wat er in zit.