dat is weer raar, ik heb het veel vaker hier op bokt, foto's in een link kan ik altijd openen, en bij de ene bokker zie ik wel de foto's en bij een ander dus nooit! De foto van N'Joy (eerder in dit topic) zie ik dus ook niet
Iemand een idee hoe dit kan???
annastasia
Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-11 22:34
Heb je 'm gisteren niet IRL gezien dan? Toen was die veel mooier als op de laatste foto hier.
Heb je niet iets op geblokkeerd staan op je computer?
ARhythmical
Geplaatst: 03-07-11 22:41
Tuurlijk heb ik hem gister bekeken!!! Super leuk veulen had van mij de kopplek ook mogen hebben hoor! hihi hij hoorde gelukkig bij de oudere hengstveulens...
Wie was jij dan gister??? ik heb diverse bokkers gesproken, je weet wel wie ik was?
haha ik was de moeder van de drie meisjes die met pimp je pony ook de merrie met veulen hadden, prinsessen, vlinders, hartjes ..... kon niet missen... Ik heb het veulen niet zelf voorgebracht, vorige week hebben ze me in het ziekenhuis nogal te pakken gehad, ik loop nog niet al te lekker In het rondstappen voor plaatsing , stapte ik er wel zelf mee ( met jas aan, vergeten uit te doen...)
Lante
Geplaatst: 04-07-11 08:03
Wij mogen naar Ermelo, ben erg blij!
trishvm
Geplaatst: 04-07-11 10:18
wat hadden jullie mee,lante?
Lante
Geplaatst: 04-07-11 11:05
nr 155, v. Priory Firelight x HH Vivaldi x Melle Bruno, 3 jarige merrie zonder veulen. Had haar zo uit de wei geplukt, dus wat overconditie en ze liet zich slecht zien in draf, dus daar moeten we even mee bezig.
trishvm
Geplaatst: 04-07-11 11:21
oke,dat was in die grote groep waar de macho van krol bovenaan liep.in die rubriek mochten volgens mij 5 of 6 naar ermelo,als ik het goed heb gehoord.
Ik was afgelope zondag ook in Gasselte, was met met de familie slagmolen waarvan de hengsten veulen 1a had en veulenkampioen werd en nog een3jarige merrie met een veulen. Ik vroeg me af waar zijn de foto'terug te zien die er zijn gemaakt?