Die heb ik zelf ook, met die steentjes, maar die worden al zoveel gemaakt, dat we dachten; We doen eens wat anders:). Ze zijn echt loeisterk, gemaakt van staaldraad en echt bevestigd door een zadelmaker.
Wij zijn ook aan het kijken om een frontriem met de spaanse vlag te laten maken, lijkt me erg mooi! Oké dan wacht ik het ontwerp van de polo even af
retivi
Geplaatst: 18-04-12 13:19
Leuk dat je gaat proberen ze zelf te maken!
We hebben expres geen frontriemen met strass/swarovski steentjes gekozen 1 Omdat in veel gevallen de steentjes er na verloop van tijd toch uit gaan vallen. 2 Omdat je het al zoveel ziet en we wat anders/exclusievers aan wilden bieden 3 Deze veel sterker en makkelijker te onderhouden zijn. De draad waaraan geregen wordt is geplastificeerd staaldraad, dit is zowat onbreekbaar. De leertjes zijn er door een zadelmaker opgezet. Het is getest en er zijn twee man voor nodig die er met volle kracht aan trekken wil het los gaan. Daardoor kunnen we er ook garantie op verlenen. Als de frontriem stuk gaat (bij normaal gebruik, dus niet omdat er een paard op heeft gestaan oid), krijg je een nieuwe. Daarnaast kunnen deze frontriemen gewoon onder de kraan/met een sopje schoongemaakt worden, even laten drogen en ze zijn weer als nieuw!
Frontriemen ook hartstikke leuk, inderdaad eens wat anders! Wat kosten ze? Ben ook wel benieuwd naar op foto van de frontriem op Cantaor (of een ander paard )
Ja, die moeten we idd nodig maken! Gisteren geprobeerd, maar in mijn eentje met in de ene hand het paard en de andere het toestel ging niet zo goed....hihi.
Ze kosten 45,- ex verzenden (maar ze kunnen gewoon in een envelop).
Geef jullie gelijk hoor deze zijn zeker aparter om te zien dan de swarovski. Ik vind het zelf altijd leuk om zulke dingen te maken dus dan leek me zoiets wel leuk :p denk dat ze heel mooi zullen staan en dat je veel positieve reacties zal krijgen op wedstrijd iod!
Cyrina
Geplaatst: 05-05-12 17:28
Hierbij de polo. De achterkant is ongeborduurd. Zowel in mannen als vrouwenmodel vergrijgbaar. Let op; ze vallen klein! Prijs; 37,50
En voor de friezenliefhebbers;
Er zijn ook jassen van.
Ook de Lusitano's zijn af, maar ik krijg de kleur er niet goed gefotografeerd..
Ik ben ook nog steeds benieuwd naar de prijs voor een trailersticker, en dan van het hoofd (zonder tekst)
Daar ben ik ook heel benieuwd naar!! Zag ze op de facebook pagina niet staan..
Cyrina
Geplaatst: 07-11-12 12:26
Vanwege de feestdagen die in aantocht zijn; Cadeaumaandkorting bij Equestre Exclusiva (tot 1 januari)! Jassen: van €109,- voor €99,- Polo's: van 37,50 voor €32,50 En bij aankoop van €50,- of meer een gratis plastronspeld naar keuze!
Tevens doneren wij bij elke aankoop een bedrag aan de organisatie 'Paard in Nood Spanje' zo wordt het ook voor de paarden daar een feestmaand! http://www.paardinnoodspanje.nl/