Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Chaos schreef:Waarom schrijf je het dan niet aan jezelf, ipv. loeigroot op een fora.
Als andere mensen je ook niet begrijpen zou je dat moeten aanzetten enigszins moeite te doen mensen jou stantpunt wel te laten overwegen/overdenken en begrijpen.
Of ga je overal zo nonchalant mee om?
Yviertje schreef:Nou als je een goed gekeurde friese hengst wilt ben je zeker 900 euro kwijt. Dat vind ik nou niet echt grappig
Chaos schreef:Doe toch alsjeblieft.
Forums zijn om te reageren, maar neem dan ook 1 stantpunt aan, wees duidelijk, praat eens normaal, typ eens een samenhangend verhaal, kies een onderwerp om over te praten en niet 20 door elkaar. Een fora is er om op elkaar te reageren, dan moet men elkaar dus wel kunnen begrijpen en niet van de hak op de tak springen.
NatasjavE schreef:Yviertje schreef:Nou als je een goed gekeurde friese hengst wilt ben je zeker 900 euro kwijt. Dat vind ik nou niet echt grappig
Dit meen je toch zeker niet he?
Moet je kijken wat een gemiddelde dekking van een KWPN dressuurhengst kost....(Charmeur 1ste seizoen, nog niets bekend qua nakomelingen 1100 euro)
Bij het fokken van een veulen hoef je niet altijd te gaan voor het duurste dekgeld. Maar ik zou het niet op een paar 100 euro aan laten komen.
Alane schreef:Ik denk dat je een verschil moet maken tussen vermeerderen en fokken.
Fokken doe je met beleid en aandacht, wel overwogen een keuze maken en vooruit zien.
Vermeerderen is niets meer dan vermeerderen, ongeacht de uitkomst en hoeft niet altijd vanwege geldelijk gewin te zijn, ook voor de fun en leuk is vermeerderen.