Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sannah schreef:De Winningmood en de Oscar werden voorgesteld door (spring)ruiter op springzadel. Maakt mij geen fluit uit hoe ze het doen, kan net zo fijn zijn.
Maar het waren toevallig wel 2 paarden die niet hun beste dag hadden en dat misschien daardoor dat meer opviel.
De Oscar viel mij erg tegen. Heb hem in het voorjaars gezien en was er toen best over te spreken, maar hij viel mij nu erg tegen. Wat zwaarmoedig, neerwaarts en aanleuning nog steeds niet je van het.
Kajanus schreef:Aan de ruiter ligt het ook niet, maar als je dan toch met een springzadel rijdt doe dan een zwarte.. En daarbij toonde de ruiter wel wat groot en voor het beeld is dat ook minder mooi.. en het zou niet uit moeten maken maar ik vind dat het wel uitmaakt.
MissHIS schreef:Kajanus schreef:Aan de ruiter ligt het ook niet, maar als je dan toch met een springzadel rijdt doe dan een zwarte.. En daarbij toonde de ruiter wel wat groot en voor het beeld is dat ook minder mooi.. en het zou niet uit moeten maken maar ik vind dat het wel uitmaakt.
Het maakt niet uit idd, ik vind het een hele goede ruiter en dat ie zo groot is kan ie ook niks aan doen. Hij is verschrikkelijk handig en in de toekomst kunnen er nog genoeg dressuuramazones op dressuurzadel plaats nemen op die paarden. Ze laten zich zo wel goed rijden en beoordelen, en dat is het voornaamste bij dergelijke presentaties. Typisch iets voor dressuurvrouwtjes om zich daar aan te gaan ergeren
MissHIS schreef:Kajanus schreef:Aan de ruiter ligt het ook niet, maar als je dan toch met een springzadel rijdt doe dan een zwarte.. En daarbij toonde de ruiter wel wat groot en voor het beeld is dat ook minder mooi.. en het zou niet uit moeten maken maar ik vind dat het wel uitmaakt.
Het maakt niet uit idd, ik vind het een hele goede ruiter en dat ie zo groot is kan ie ook niks aan doen. Hij is verschrikkelijk handig en in de toekomst kunnen er nog genoeg dressuuramazones op dressuurzadel plaats nemen op die paarden. Ze laten zich zo wel goed rijden en beoordelen, en dat is het voornaamste bij dergelijke presentaties. Typisch iets voor dressuurvrouwtjes om zich daar aan te gaan ergeren :P
fokfanaat schreef:Tja dit gaat imo puur om de hengst, niet om de combinatie, plaatje oid.
dus zou mij niet uitmaken.
BloemBloem schreef:Je moet niet iedereen over 1 kam scheren![]()
Smaken kunnen gelukkig verschillen, want zo fijn
vond ik de ruiter niet rijden. Wellicht kwam het ook wel door het feit dat de paarden die hij reed
me niets deden. Bizar overigens dat de Winningmood door is![]()